Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningspartner søges til nyt cafékoncept

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Går du med seriøse planer om at starte din egen café, forretning eller lignede, men har svært ved at realisere projektet på grund af manglende ressourcer? Jeg søger en forretningspartner til en nyt cafékoncept. Forretningens grundidé er udviklet – dog er der plads til videreudvikling og forbedringer, som vi udvikler sammen. Det er et ressourcekrævende projekt, og tanken er derfor, at vi er to forretningspartnere, der grundlægger firmaet.  

Timingen er vigtig for firmaet – og lanceringen skal derfor ske inden for nærmeste fremtid.

Den ideelle forretningspartner er:

• Til rådighed på fuld tid og mere allerede nu
  • Uddannet inden for ernæring (gerne sund) eller modedesign eller kunst og håndværk har erfaringer inden for områderne
  • Indstillet på at lægge mange kræfter forretningen og har et stort drive i forhold til iværksættelse
  • God til at samarbejde og har en positiv indstilling
  • Risikovillig med hensyn til tilvejebringelse af kapital
  • Indstillet på at arbejde ulønnet indtil forretningen kaster løn af sig

Om mig:

Jeg er en kvinde midt i 30erne. Har en lang videregående uddannelse, og efter en del spændende år på arbejdsmarkedet har jeg taget beslutningen om at skifte spor og arbejder nu på at blive selvstændig. Jeg har i et par år tumlet med denne forretningsidé, men er nu seriøst gået i gang med projektet.  

Seriøse henvendelser rettes til forretningspartnersoges@gmail.com

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:42

Hvor i landet drejer det sig om?

Mvh Signe

Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 04:28

I København

Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:01
Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:51

Hej prøv at læse mit indlæg igennem og se om det kunne være noget for dig. Mit udgangspunkt er godt nok Århus men hvis den rette mulighed/partner byder sig er det måske noget vi kan finde en løsning på.

http://www.amino.dk/forums/t/179828.aspx

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:13

Hej, vil gerne høre lidt nærmere om din CafeKoncept og hvilke kompetencer jeg kan tilbyde. så du meget gerne kontakte mig på mail: mustafa.gultekin58@gmail.com/ Mobil: 25 655 185.

kan fortælle lidt om mig selv, er Udd. AU indenfor linjen Int. Handels og Markedsføring, arbejder på nuværende tid på Københavns Grøntorv som Indkøbs- Salgsansvarlig for en mindre cateringfirma som levere frugt og grønt til cafeer, kantiner, spisesteder osv.

ser frem til at høre fra dem..

Med Venlig Hilsen..

Mustafa Gultekin.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)