hejsa til jer alle jeg starter mit firma op D:02-01-2013 men jeg har prug for nogen som vil hjælp med et kig på min hjemmeside for og se om der noget jeg kan gøre bedre så håber i vil hjælp knuz fra Bjarke
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.
Uha. Først og fremmest få kigget din stavning igennem. Den er helt skæv.
Bare for at nævne et eksempel. På forsiden skriver du at en "blandging af rosen forkæler hunden" Der skal nok stå "blanding af rosen forkæler huden. Der er en forskel. :-)
Og sådan er det hele vejen igennem. Det virker ikke så professionelt.
Mit første indspark er at dansk ikke er dit modersmål. Stort set al teksten skal laves om.
Derudover ville jeg nok forsøge mig med nogle åbningstilbud, evt gratis prøve eller klippekort og lign.
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.
Jeg vil anbefale dig at få lavet en hjemmeside i Wordpress. Hjemmesideløsninger som 123hjemmeside er gode til private interesse sider m.m., men har ofte en ringe effekt som hjemmeside for et firma. Husk på: En hjemmeside er markedsføring og ofte det første indtryk en kommende kunde får af dig og dit firma.
Jeg tilbyder en komplet Wordpress hjemmeside løsning med telefonsupport til kun 2.999 kr. Andre her på Amino kan tilbyde dig noget tilsvarende i samme prisleje, så du har gode muligheder for at få en god hjemmeside til små penge.