Jeg sidder netop og prøver at opdatere min hjemmeside og skal til at indsætte en flash fil. Jeg troede egentligt det var lige til - det plejer det at være. Men nu siger den bare "loading failed...."
Er der nogen der har et forslag til hvad jeg har gjort forkert??
Man kan programmere en sikkerhed i en flash-fil, så den kun kan loades fra et specifikt domæne, for at forhindre, at den skal blive ''stjålet'' - måske det er dét? Men der kan sådanset være en million grunde; måske den ikke kan finde en xml-fil el. lignende?..
Er det en komplet fil eller henter den externe swf''er eller andet..??? Hvis det er tilfældet så prøv at gå i publish settings og tjeck om den står til "acces local files only" for så skal den stå til "acces network only" Dette er selvfølgelig bare et bud på problemet.
Det er et mini panoramabillede jeg har lavet som en .swf fil og den skal indsættes her på forsiden. Jeg har lavet massevis af disse filer før, så det burde da gerne virke. Jeg tror jeg prøver at lave det som en java-fil for at få en ide om hvor problemet er. Det burde i hvert fald ikke være et sikkerhedsspørgsmål.
Hjemmesiden er lavet i php hvis det gør nogen forskel?