Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Praktikforløb som MMD

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg læser som Multimediedesigner på KEA (Københavns Erhvervsakademi) på 3. semester og skal snart i praktisk. Jeg søger derfor en praktiskplads med start fra 28. januar 2013 (4. semester) og ca. 10 uger frem. Jeg søger en praktiskplads indenfor følgende områder:

- Virksomhed

- Kommunikation og formidling

Interaktionsudvikling

Design og visualisering

Praktikforløbet er selvfølgelig su berettiget, det betyder at virksomheden som tager imod praktikanten ikke skal betale noget. 
Jeg kan selvfølgelig skrive en ansøgning og CV, hvis der er nogen som er interesset.
Jeg håber på at der er nogen derude, som kan hjælpe mig med at finde en praktiskplads.
Tak på forhånd.
 
Med venlig hilsen
Billal 
Fra København
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg læser som Multimediedesigner på KEA (Københavns Erhvervsakademi) på 3. semester og skal snart i praktik. Jeg søger derfor en praktikplads med start fra 28. januar 2013 (4. semester) og ca. 10 uger frem. Jeg søger en praktikplads indenfor følgende områder:

- Virksomhed

- Kommunikation og formidling

Interaktionsudvikling

Design og visualisering

Praktikforløbet er selvfølgelig su berettiget, det betyder at virksomheden som tager imod praktikanten ikke skal betale noget. 
Jeg kan selvfølgelig skrive en ansøgning og CV, hvis der er nogen som er interesset.
Jeg håber på at der er nogen derude, som kan hjælpe mig med at finde en praktikplads.
Tak på forhånd.
 
Med venlig hilsen
Billal 
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)