Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode SEO-kurser?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har googlet lidt og set, at SEO-kurser af nogle er ret udskældte:-) Jeg søger nu alligevel et kursus, så jeg kan blive introduceret til nogle af de vigtigste elementer i søgemaskineoptimering. Har nogle af jer været på SEO-kursus? Eller kender nogen, der har?

Jeg kunne rigtig godt bruge en anbefaling.

Hilsen Rikke

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 12:31

Hej Rikke,

Jeg har arbejdet med søgemaskineoptimering, AdWords og facebook ads i et par år efterhånden - Og er godt med på beatet i forhold til de seneste ændringer fra Google.

- Hvis du sender mig et pm, så kan vi da godt finde ud af et eller andet vel? :)

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42

Det lyder rigtig godt, Mehmet! Det bliver desværre nødt til at være et officielt kursus, da jeg får det betalt:-)

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 12:52

Hej Rikke,

Tro mig, det bliver rigeligt officielt...! :) Med kontorlokale, projektor, kaffe, sukker, fløde og det hele.

Jeg er ansat hos Atak Advertising & Marketing. Vi bor i Charlottenlund, og har arbejdet med seo i en hel del år efterhånden.

- Du kan læse en masse om hvem vi er, hvor mange vi er, og hvad vi laver inde på vores hjemmeside :)

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:57

Tak:-) Det vil jeg straks lure ud!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:52

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows