Hej Amino'er. Jeg er en ung fyr der har leder efter en samarbejdspartner / Investor til at komme igang med mit projekt. Det handler om at tage rundt i forskellige butikker, magasiner, messer, clubber osv. og spille musik som DJ. Mangler en der vil investere ca. 25.000 i udstyr, som jeg ikke har råd til lige nu pga. SU. Jeg har lavet et budget og har erfarning i branchen, men der skal ske noget nu! og især inden at der kommer julefrokoster osv. (hvor der er mange penge at hente) Jeg vil ikke give for mange detaljer offentligt på et forum. Har lavet en plan over hjemmeside,promotion og vil ydermere bruge mit netværk altvad jeg kan både i danmark og i udlandet. Man kan tage en ret god pris pr. job, så det er penge der hurtigt kan betales tilbage. PART 2 omkring tøjet er langt dyrere, men kan evt. laves med en anden investor. Er lige nu i en process hvor jeg tager tilløb til at komme igang med at leve af min hobby og håber du vil støtte den.. Mail på 87henrikandersen@gmail.com |
glemte at skrive at der indgår en del branding af mit "alias" som jeg synes er enormt spændende og skal drives til udlandet..
og vil tage rundt og snakke med mange steder om at spille. cafeer, juie barer osv osv.