Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holder min forretnings idé ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino folk!

Jeg har fundet en forretnings idé som jeg tænker, kunne være spændene at starte op, men jeg er i tvivl om den holder vand? Så derfor beder jeg om jeres hjælp.

Idéen:

At hjælpe virksomheder med at markedsføre deres forretning på Facebook og andre sociale medier.

Jeg står for at oprette virksomheden på det sociale medie (hvis de ikke er oprettet i forvejen) og jeg står for at administrere siden, ved at de sender en mail til mig med de billeder, kampanger og tilbud de vil have op på deres side.

Hvad skulle en sådan service koste? Og er folk ”dovne” nok til at købe den.

På forhånd tak.

Mvh.

Matias L. Nymand

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 11:56

Hej Matias,

Jeg har hørt, at der allerede er virksomheder inden for dette marked.

Inden du går i gang, skal du bl.a. undersøge: om der er et marked for det, hvor stort markedet er, og om der er plads til endnu en spiller på markedet.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:57

Der er en del virksomheder der tilbyder det du beskriver, så kunderne er der i hvert fald. Mht. priserne, så kan du starte med at se hvad dine konkurrenter tager, så du kender prislejet nogenlunde.

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:09

Tusinde tak for jeres hurtige og positive svar :) nu må jeg ud og undersøge markedet..

Ha' en god dag 

Mvh.

Matias L. Nymand

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)