Hun bruger den kun som telefon, check af vejret og lidt facebook, og kan design og fell-mæssigt meget bedre lide den afrundede iphone 3 end vore nyere. Hvor i nærheden af lyngby - københavn kan man mon køre forbi og få nyt glas i??
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Hun lyder som en fornuftig kvinde :o) Jeg skiller mig heller ikke af med min 3GS så længe den kører.
Der er en hel del steder at vælge imellem, af svingende kvalitet. Hvis du kommer en tur forbi Brøndby på et tidspunkt, er du meget velkommen til at kigge forbi Vallensbækvej 22A. Vi kan klare det mens du vente, for 450 kr.
Din kone har ikke forstand på telefoner! :) Android, det er vejen frem...
Når det så er sagt, så har jeg kun hørt godt om phonemester ved vesterport. i tilfælde af at du er inde omkring centrum af hovedstaden, så kunne det være en mulighed. :) Det eller, køb en androoid telefon til hende. Galaxy s3'eren f. eks? :)
Tak begge, og er der flere du bare op, men det er da to muligheder inden for bils rækkevide Hun er slet ikke voldsom tlf eller app fixeret, bruger kun tlf og lidt vejret på apps og facebook, alt andet kører hun via ipad eller computer, så android osv, hjælper ikke, hun kan lide den afrundede bagside på hendes iphone 3 og det er så det
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER