Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prissammenligning - Må man bare tilføje forhandlere?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Min bror og jeg laver et prissammenlignings site. Primært for sjov, og fordi han gerne vil lære at lave hjemmesider.

Der er tale om 1 produkt, og måske 5 forhandlere. Må jeg bare tilføje alle forhandlere, deres pris og leverinstid på sitet, uden at kontakte de forhandlere? 

På sitet kommer der ad sense på, medmindre folk kan anbefale noget bedre. Vi får flest hits fra USA, Australien og engelsk talende EU lande.. 

På forhånd tak,

Med venlig hilsen

Kasper K

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:58

Du skal vel alligevel i forbindelse med dem (eller deres reklamerepræsentanter/netværk) når du skal oprettes så du kan få din provision?

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Skrevet kl. 14:06

Vi havde egentlig tænkt os, at alt indtægt skulle komme via Ad Sense for eksempel.. Altså kun reklamerne på siden, og ikke selve kontakten til forhandleren. 

Hvis man skal have provision, skal man så selvstændigt kontakte hver forhandler? Vi dækker mange lande, så det bliver jo hurtigt uoverskueligt. Eller findes der en side, man kan kontakte, også automatisk få priser ind? Eksempelvis via et plug in til Wordpress?  

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Skrevet kl. 14:44

Har fundet flere affiliate sider nu, men har svært ved at finde en, som tilbyder xbox spil, både til USA, europa og australien.. 

Netop derfor min bror og jeg, egentlig bare ville have at den eventuelle indkomst, skulle komme fra Ad Sense.. Det bliver hurtigt besværligt, at indsætte sådan en prissammenligning kan jeg se.. :)

Men igen, må man bare tilføje forhandlere, uden at kontakte dem? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En prissammenligning må du godt lave iforhold til markedsføringsloven, den skal bare være objektiv dvs. du må ikke nedgøre andre til fordel for egen vendings skyld.

Laver i en sammenligning ud fra faktuelle oplysninger der er angivet på et site, så tag screenshot eller screenprint, således i har jeres ryg ren

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 17:45

Kasper K:

Hej alle

Min bror og jeg laver et prissammenlignings site. Primært for sjov, og fordi han gerne vil lære at lave hjemmesider.

Der er tale om 1 produkt, og måske 5 forhandlere. Må jeg bare tilføje alle forhandlere, deres pris og leverinstid på sitet, uden at kontakte de forhandlere? 

På sitet kommer der ad sense på, medmindre folk kan anbefale noget bedre. Vi får flest hits fra USA, Australien og engelsk talende EU lande.. 

På forhånd tak,

Med venlig hilsen

Kasper K

Ja, det må du gerne.

Jeg ville da anbefale, at dig at tjekke ud om nogle af de forhandlere I har tænkt Jer at liste, om de har nogle affiliate programmer?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)