Hej Aminoer Vi har netop fået vores produkt ud i forskellige butikker og i den forbindelse mangler vi nogle "hang tags" eller hvad sådan noget nu hedder :) Det jeg søger er den gennemsigtige palstikdims der gør det muligt at hænge produktet op de de "spyd" man ser på væggene i butikkerne. I kassen til produktet er der lavet plads til at man kan skubbe sådan en at de omtalte "dimser" ned så den kan hænge på hylderne, ellers har jeg også set dem hvor de er klistret på. Håber nogle forstå lidt at alt det ovenstående volapyk :) Mvh Martin Høgh |
Martin Høgh:Hej Aminoer
Vi har netop fået vores produkt ud i forskellige butikker og i den forbindelse mangler vi nogle "hang tags" eller hvad sådan noget nu hedder :)
Det jeg søger er den gennemsigtige palstikdims der gør det muligt at hænge produktet op de de "spyd" man ser på væggene i butikkerne.
Vores produkt kan ses her www.theoona.dk så er det måske lidt nemmere at forstå hvad jeg mener :)I kassen til produktet er der lavet plads til at man kan skubbe sådan en at de omtalte "dimser" ned så den kan hænge på hylderne, ellers har jeg også set dem hvor de er klistret på.
Håber nogle forstå lidt at alt det ovenstående volapyk :)
Mvh Martin Høgh
www.TheOona.dk
Jeg smider dit lige et link når jeg kommer hjem.. jeg har siden du leder efter...
Venlig hilsen
Thomas Lund