Hej Lasse. |
Send mig en pb. Ku godt bruge et tilbud
Hej Lasse. |
Send mig en pb. Ku godt bruge et tilbud |
Hey Machel Moore. Jeg har sendt dig en PB :) |
HVORFOR HELVEDE SKULLE JEG BETALE FOR NOGET JEG KAN FÅ GRATIS Når der står bricksite i bunden vil jeg føle mig godt taget i røven hvis jeg trykkede på linket og fandt ud af jeg kunne få selv samme produkt gratis |
Hold da op Jacob, du må godt nok have en svær tid... du er jo direkte modbydelige overfor de mennesker der opretter tilbud her på amino. Hvis du gad læse tilbuddet ville du opdage at der faktisk er mere end bare et bricksite i tilbuddet. Sådan læser jeg det ihvertfald. Men det er jo ikke første tråd du mener du skal "afslører" en masse... måske du skulle slukke computeren og køle af.. det er da alt for hårdt for dig at være så negativ. |
Det er et tilbud, ikke et debatoplæg! Man betaler mig ikke for systemet, men for at jeg sætter hjemmesiden op. Samt at baggrunden designes i photoshop, så den matcher firmaets profil. Den hjemmeside jeg sætter op, indeholder visse moduler SOM IKKE ER GRATIS... Derfor er denne løsning så billig! Hvis jeg designede den fra bunden - ville jeg ligesom de fleste andre webdesignere tage fra 6.000 kr. og opefter.. |
Hej venner, |
Har folk glemt, at det er et forum? Hvad er der i vejen med at kritisere et tilbud? |
Et tilbud er for dem der har brug for det, ikke for dem der ikke har... |
Hej igen, - Jeg synes dette tilbud har fået rigeligt med opmærksomhed og bumps. Derfor tillader jeg mig at låse tråden. Hvis du er interesseret i dette tilbud, så smid gerne trådstarter en PM :-) |