Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud! Flot og brugervenlig hjemmeside - kun 2800,- inkl. moms.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.
Tak for dit hurtige svar. Hvor lang tid vil det tage?
Og kan vi selv lave ændringer uden de store problemer? Vi er ikke nybegyndere med IT, men hjemmesider har vi ikke før beskæftiget os med. Der skal også være nogle små justeringer i en evt ny version.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:04 | Låst

Send mig en pb. Ku godt bruge et tilbud

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 17:38 | Låst

Hey Machel Moore.

Jeg har sendt dig en PB :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:47 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

HVORFOR HELVEDE SKULLE JEG BETALE FOR NOGET JEG KAN FÅ GRATIS

Når der står bricksite i bunden vil jeg føle mig godt taget i røven hvis jeg trykkede på linket og fandt ud af jeg kunne få selv samme produkt gratis

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:53 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hold da op Jacob, du må godt nok have en svær tid... du er jo direkte modbydelige overfor de mennesker der opretter tilbud her på amino.

Hvis du gad læse tilbuddet ville du opdage at der faktisk er mere end bare et bricksite i tilbuddet. Sådan læser jeg det ihvertfald.

Men det er jo ikke første tråd du mener du skal "afslører" en masse... måske du skulle slukke computeren og køle af.. det er da alt for hårdt for dig at være så negativ.

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Sep 12
Skrevet kl. 17:53 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er et tilbud, ikke et debatoplæg!

Man betaler mig ikke for systemet, men for at jeg sætter hjemmesiden op. Samt at baggrunden designes i photoshop, så den matcher firmaets profil.

Den hjemmeside jeg sætter op, indeholder visse moduler SOM IKKE ER GRATIS... 

Derfor er denne løsning så billig! Hvis jeg designede den fra bunden - ville jeg ligesom de fleste andre webdesignere tage fra 6.000 kr. og opefter..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:02 | Låst

Hej venner,

Jakob Mikkelsen  - Tæl til 10. Vi skal allesammen være her - At du ikke bryder dig om tilbuddet beretter dig ikke til at brokke dig så højlydt. Send en trådstarter en PM, hvis du mener der er ting som kan forbedres. Men opfør dig nu pænt :-)

Til alle andre:
Dette er et tilbud og ikke en debat. Enten kan du som læser vælge eller vrage. Men lad nu være med skabe dårlig karma.  Send trådstarter en PM hvis der er interesse.

Ha' en god dag!

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:15 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Har folk glemt, at det er et forum? Hvad er der i vejen med at kritisere et tilbud?

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Sep 12
Skrevet kl. 18:21 | Låst

volodya:

Har folk glemt, at det er et forum? Hvad er der i vejen med at kritisere et tilbud?

Et tilbud er for dem der har brug for det, ikke for dem der ikke har...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hej igen,

Tilbud må som alt andet gerne diskuteres, det er slet ikke det. Men når tonen går fra at være konstruktiv til være grov, ja - så er det ikke tilladt. Se Amino som et butikstorv. Du går vel heller ikke ind til FONA og brokker dig højlydt, fordi du har set at EL-Giganten ved siden af har et bedre tilbud. 

- Jeg synes dette tilbud har fået rigeligt med opmærksomhed og bumps. Derfor tillader jeg mig at låse tråden. Hvis du er interesseret i dette tilbud, så smid gerne trådstarter en PM :-)

Ha' en god dag venner!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)