Jeg er lige startet op med egen konsulentvirksomhed, der rådgiver erhvervsdrivende og privatpersoner om energiforbedringer af deres belysningsanlæg & opvarmning af ejendomme. - Jeg er også igang med at samle samarbejdspartnere i form af leverandører/installatører og håndværkere, der skal udføre de forbedringsforslag vi kommer med.
Jeg ved godt der mangler en del, eksempelvis referencer, generelt billeder + korrektur, men hvad synes i?
få et par billeder på side , kan virkelige give meget liv til siden.
forsiden heder i titlen forside det er ikke ret sigende titlen til google omkring sidens emme det ville give flere relevante klik hvis der var i titlen hvad siden omhandler der står kort om energi optimering indenfor de 70 tegn der vises på google
få gerne google plus på siden facebook og twitter så man let og enkelt kan like og plusse siden.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Titlen får jeg rettet asap.
Mht billeder er jeg klar over det er mangelfuldt, men billederne skal helst være nogen jeg selv har taget. Jeg får snart en masse LED belysning hjem, og det regner jeg med at skyde nogle opstillinger af.
få et par billeder på side , kan virkelige give meget liv til siden.
forsiden heder i titlen forside det er ikke ret sigende titlen til google omkring sidens emme det ville give flere relevante klik hvis der var i titlen hvad siden omhandler der står kort om energi optimering indenfor de 70 tegn der vises på google
få gerne google plus på siden facebook og twitter så man let og enkelt kan like og plusse siden.