Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil printer til faktura

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 51
Fra  Hygge ole Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg har solgt et produkt eller service til min kunde, så plejer jeg at skrive en faktura i hånden, give den til kunden og så få ham til at skrive under. Give ham en kopi og så originalen til mig selv. Originalen får min kontor damen som taster den ind og sender regningen ud.

Når en kunde ikke betaler kontakt, er der feks 2% renter ved forsent betaling, men det står ikke på hans faktura (den vi skrev i hånden) - der står heller ikke betalings dato osv, det er noget jeg bare fortæller dem. Men de har jo ikke skrevet under på disse betingelser..det vil jeg gerne ændre ved. 

Derfor ville jeg gerne have en løsning hvor jeg kunne tilslutte en printer til computeren og så printe 2 x a4 sider ud med en faktura. Altså jeg har en faktura skabelon som jeg udfylder i min pc, og så printer en ud til ham og en til mig som han så skriver under på - med alle betingelser på osv..

Nogle der kender til sådan en løsning ? har set nogle håndværkere har det...

Hej

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:27

Hej Mads det burde jeg kunne hjælpe med. Går ud fra at det er en mobil printer du leder efter ? eller har jeg misforstået noget? :)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:54

om ikke andet, så er der en her:

OfficeJet mobile 100

Kompakt og professionel mobilprinter, som gør det muligt at printe uanset hvor du befinder dig.

HP's mobile Officejet 100 printer er designet til brugere på farten, der har brug for at printe dokumenter i professionel kvalitet direkte fra visse bærbare computere, smartphones og andre mobile enheder med Bluetooth®.

Bevar produktiviteten, når du er på farten med denne elegante og smarte mobile printer.
• Print, hvor det passer dig – i lufthavnen, på et hotel, til møder – vha. indbygget Bluetooth®.
• Bevar produktiviteten – medfølgende lithium-ion-batteri printer op til 500 sider på en fuld opladning.
• Det går hurtigt - med op til 22 sider/min. i sort og 18 sider/min. i farver samt hastighed ved laserkvalitet (ISO/IEC 24734) på op til 5 sider/min. i sort og 3,5 sider/min. i farver.
• Print længere med originale HP-patroner med stor kapacitet (tilbehør).

Print direkte fra forskellige mobile enheder, herunder visse bærbare computere og mobiltelefoner.
• Brug Bluetooth®-teknologi til at udskrive trådløst fra visse bærbare computere, smartphones og mobiltelefoner.
• Få mere ud af din mobile enhed – fremstil professionelle dokumenter, også når du er væk fra kontoret.
• Print direkte fra Windows Mobile®-telefoner og BlackBerry-smartphones.
• Print fra flere operativsystemer på Windows®- og Macintosh-platforme.

Få ydelse, du kan stole på – designet til nem og pålidelig mobil print.
• Få nem og pålidelig print – intuitivt kontrolpanel og robust faldtestet design, der kan klare lidt af hvert.
• Overvåg batteritiden via indikatorer på frontpanelet, og afbryd hurtig med Bluetooth®-til/fra-knappen.
• Oplades med medfølgende HP 65 W Smart-lysnetadapter – kan også bruges til din bærbar HP-computer, og du har således ikke brug for flere adaptere.
• Print dokumenter med flere sider uovervåget - læg op til 50 ark i den indbyggede papirbakke.

Pr. stk kun

1.575.- ex moms

Lad mig høre hvis det var noget. :) Tilbuddet gælder til onsdag ;)

Fra Osted
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:44

Hej Mads,

Jeg har en løsning i min bil hvor jeg har min bærbare pc og en inkjetprinter. De er begge tilsluttet en 300W omformer som er sat i cigarettænderen. Omformeren købte jeg i THansen for nogle få hundrede kroner.

Jeg kan oprette kunder og ordrer og fakturere efterfølgende, så der kan afregnes med kunden med det samme. Jeg har så trådløst bredbånd som gør, at jeg har en komplet arbejdsplads i bilen uden andre udskrivninger end den omformer jeg benytter. Alt andet kan jo også benyttes på kontoret.

Hilsen

Bent

Rent-Tag.dk

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 51
Fra  Hygge ole Skrevet kl. 13:19

Hej Bent

Ja det er sådan en løsning jeg leder efter, men tror den der printer den omtales med batteriet er en god løsning, da jeg jo bare kan lade den op hjemmefra. Så er jeg fri for omformning osv. Nu kigger jeg lidt på en faktura løsning, og ser på lidt excel/word skabeloner

Hej

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)