Når jeg har solgt et produkt eller service til min kunde, så plejer jeg at skrive en faktura i hånden, give den til kunden og så få ham til at skrive under. Give ham en kopi og så originalen til mig selv. Originalen får min kontor damen som taster den ind og sender regningen ud. Når en kunde ikke betaler kontakt, er der feks 2% renter ved forsent betaling, men det står ikke på hans faktura (den vi skrev i hånden) - der står heller ikke betalings dato osv, det er noget jeg bare fortæller dem. Men de har jo ikke skrevet under på disse betingelser..det vil jeg gerne ændre ved. Derfor ville jeg gerne have en løsning hvor jeg kunne tilslutte en printer til computeren og så printe 2 x a4 sider ud med en faktura. Altså jeg har en faktura skabelon som jeg udfylder i min pc, og så printer en ud til ham og en til mig som han så skriver under på - med alle betingelser på osv.. Nogle der kender til sådan en løsning ? har set nogle håndværkere har det... |
Hej Mads det burde jeg kunne hjælpe med. Går ud fra at det er en mobil printer du leder efter ? eller har jeg misforstået noget? :)