Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud til alle Amino'er... Flot og brugervenlig hjemmeside - kun 2.800,-

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle!!!

Jeg har et super godt tilbud til dig, der ønsker en ny, flot og brugervenlig hjemmeside - med et nemt cms-system som alle kan finde ud af.

KUN 2800,- inkl. moms

Pakken indeholder følgende:

- flot designskabelon (men med unik baggrundsgrafik, der passer til din virksomhed)

- Eget domæne + hosting i et år

- Maks 10 sider

- Maks 10 billeder

- Kontaktformular

- facebook - like-knap

- Bricksite CMS-system (utrolig brugervenligt, du får udleveret en kode når hjemmesiden er færdig - så kan du selv opdaterer den efterfølgende )

Send mig en PB - hvis det er noget for dig...

Ha' en god dag!

Lasse Voss

http://voss-idebureau.dk/forside

http://vossdesign.dk/forside

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 101
Fra  BIG Sportspræmier Skrevet kl. 16:08

Hvad er prisen hvis man har 35 kattaloger/sider og ca. 200 billeder

BIG Sportspræmier. Når kvalitet og service skal gå op i en højere enhed

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Sep 12
Skrevet kl. 16:12

Det kan du nok få til ca. 10.000 kr. :)

Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:31

Det er da vist lige i overkanten! Antal sider bør ikke sætte prisen med mindre vi taler om hosting og mange hundrede sider. De 35 undersider sætter kunden vel selv op er systemet brugervenligt nok (?!). 10.000 kr for 35 sider kan gøres meget billigere på mange forskellige måder helt andre steder.

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Sep 12
Skrevet kl. 17:45

Der er ikke særlig mange steder, hvor man kan få sat så mange sider og billeder op til den pris!

Men hvis jeg kun skal gøre Hjemmesiden "klar" og kunden selv tilføjer sin tekst og billeder er prisen selvfølgelig en helt anden...

så er vi nede på ca. 4000 kr. inkl. moms.

Tilmeldt 1. Oct 12
Skrevet kl. 18:46

Det ville da være en bjørnetjeneste overfor kunden, at du skal opsætte siderne. Du skal vel blot udbyde en CMS-løsning, som kunden har råderet over og hvorfra kunden selv kan redigere, indsætte og slette sider. Med mindre selvfølgelig, at systemet du udbyder er så svært at finde rundt i, at du bliver nød til at opsætte siderne. Hertil vil jeg på den økonomiske lange bane blot sige, at det for de små virksomheder, bedre kan betale sig, at gå efter gratis-CMS-løsninger og selv finde en hostudbyder til en meget billig penge.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 19:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Krashponolski:
Det ville da være en bjørnetjeneste overfor kunden, at du skal opsætte siderne

Altså når nu kunden direkte har spurgt hvad det koster, så må man jo formode at kunden ønsker at betale sig fra det, og så er det vel naturligt at trådstarter svarer.

Og iøvrigt: denne tråd ligger i "Jeg har et godt tilbud til dig" og det er lidt dårlig stil, at begynde at debattere tilbudet, medmindre man er potentiel kunde og har spørgsmål til produktet.

Tilmeldt 1. Oct 12
Skrevet kl. 19:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det skal lige noteres, at CMS-produktet Bricksite (som er det CMS tilbuddet går på) er gratis med mulighed for at købe yderligere moduler. Bricksite kan fanges på http://www.bricksite.com

Tilmeldt 1. Oct 12
Skrevet kl. 19:10

Hej T-Nielsen, jeg kan udemærket godt se det fra den vinkel, men synes også at det er frækt at kræve 10.000 smackers for noget som blot burde koste opstartsprisen og så står der endda intet om, at løsningen er baseret på et i forvejen gratis CMS. Men hvis det er måden Amino køres, så skal man edderbadulma holde øjnene godt åbne, skal man investere i noget igennem dette netværk.

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Sep 12
Skrevet kl. 19:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er absolut ingen bjørnetjeneste!

Jeg tilbyder de kunder, som ikke selv ønsker at lære alle mulige programmer udenad... en meget flot og brugervenlig hjemmeside.

Der er mulighed for at jeg kan designe det fra bunden, eller at jeg laver en billig løsning hvor jeg bruger bricksites egne skabeloner.

Derudover sørger jeg også for at lave SEO osv. så folk ikke skal tænke på det.... De får altså en god og færdig løsning!

Derudover guider jeg dem også igennem, hvordan de kan ændre tekst og billeder, samt oprette nye sider.

Jeg mener selv at jeg tilbyder et flot, grafisk design - samt en holdbar løsning... med efterfølgende god rådgivning.

Og hvis du ikke selv er interesseret i dette bud - hvorfor så debattere det?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)