Det er da vist lige i overkanten! Antal sider bør ikke sætte prisen med mindre vi taler om hosting og mange hundrede sider. De 35 undersider sætter kunden vel selv op er systemet brugervenligt nok (?!). 10.000 kr for 35 sider kan gøres meget billigere på mange forskellige måder helt andre steder.
Det ville da være en bjørnetjeneste overfor kunden, at du skal opsætte siderne. Du skal vel blot udbyde en CMS-løsning, som kunden har råderet over og hvorfra kunden selv kan redigere, indsætte og slette sider. Med mindre selvfølgelig, at systemet du udbyder er så svært at finde rundt i, at du bliver nød til at opsætte siderne. Hertil vil jeg på den økonomiske lange bane blot sige, at det for de små virksomheder, bedre kan betale sig, at gå efter gratis-CMS-løsninger og selv finde en hostudbyder til en meget billig penge.
Det ville da være en bjørnetjeneste overfor kunden, at du skal opsætte siderne
Altså når nu kunden direkte har spurgt hvad det koster, så må man jo formode at kunden ønsker at betale sig fra det, og så er det vel naturligt at trådstarter svarer.
Og iøvrigt: denne tråd ligger i "Jeg har et godt tilbud til dig" og det er lidt dårlig stil, at begynde at debattere tilbudet, medmindre man er potentiel kunde og har spørgsmål til produktet.
Det skal lige noteres, at CMS-produktet Bricksite (som er det CMS tilbuddet går på) er gratis med mulighed for at købe yderligere moduler. Bricksite kan fanges på http://www.bricksite.com
Hej T-Nielsen, jeg kan udemærket godt se det fra den vinkel, men synes også at det er frækt at kræve 10.000 smackers for noget som blot burde koste opstartsprisen og så står der endda intet om, at løsningen er baseret på et i forvejen gratis CMS. Men hvis det er måden Amino køres, så skal man edderbadulma holde øjnene godt åbne, skal man investere i noget igennem dette netværk.