Vi igangsætter en crowdfunding kampagne for at få vores produktion i gang. For at kunne opfylde kravene og ambitionerne for en sådan kampagne skal vi kunne levere et sted mellem 800 og 1600 pakker rundt omkring i verden, en art belønninger til de personer, som har støttet vores kampagne. Jeg indhentede tilbud fra en stor dansk virksomhed og fik en pris på cirka 80 kroner per pakke, og det lyder umiddelbart dyrt. Derfor: er der nogen indspark til hvordan jeg kan sende pakker(op mod 300 gram) til en masse anerikanske adresser. Er der nogen, som har gode erfaringer med amerikanske distributører/contract packagers? Skriv endelig hvis jeg skal inkludere anden information. Hele scenariet er lidt forvirrende lige nu... |
Hej,
80kr, pr pakke til USA er en rigtig god pris. Det koster det jo næsten at sende en pakke til Jylland
Og jeg er sikker på at hvis du holder målet med over 1000 pakker, kan du få prisen længere ned næste år, når de forskellige fragtselskaber kan se at der er gang i din forretning.
Men jeg vil klart anbefale FeedeX til forsendelser i USA, der er de bare de største ovre. Men naturligvis er der også UPS og DHL, som har størrelsen til at de kan levere til tiden, og med sikkerhed. Bla fordi de har deres egne fly.
Hilsen
Kim