Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Specifik cloud hosting søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at omstrukturer min IT-løsning og leder leder efter en cloud løsning der opfylder disse krav:

- co-location (mindst 3 datacentre) med mulighed for selv at bestemme hvor den virtuelle server oprettes.

- skal ikke bruge openVZ - det spiller ikke med min database pga openVZs måde at håndtere virtuel ram.

- jeg vil også helst kunne styrer antallet af cpu kerner

Jeg troede jeg havde fundet et perfekt match, men de tilbød kun co-location med openVZ.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:09

Co-location/colocation dækker normalt over leje af fysisk plads (et rackskab eller cage f.eks.) til dit eget hardware, så hvis du søger med det begreb kan det være svært at finde alle de potentielle udbydere der er. Som med så mange andre ydelser indenfor hosting, er det desværre vidt forskelligt hvilke begreber de forskellige udbydere bruger. Cloud, vps, virtuelle server, iaas etc. er nogle af de ord der er værd at bruge, hvis du googler efter potentielle udbydere.

OpenVZ er dog ikke rigtig virtualisering, så det er få udbydere der bruger dette (jo mindre du kigger efter det absolut billigste). De fleste anvender xen, vmware, kvm eller hyper-v.

Er det en dansk udbyder du søger? Alternativt kan du evt. prøve vores "cloud map" her, hvor du vil kunne filtrere udbydere på specifikke krav som garanteret cpu kapacitet, bestemt hypervisor i stedet for openvz og kun vise udbydere der har mere end en lokation (nogen har så måske kun to).

Tilmeldt 26. Oct 11
Skrevet kl. 15:51

Jeg har søgt meget bredt og gået igennem alle de firmaer jeg finder, og gemt linket på dem der ser lovende ud.

Det behøver ikke være i danmark (eller sverige hvor jeg bor). jeg vil bare gerne have 2 servere i europa og en i nord amerika.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 16:10

SkandiSoftware:

Jeg har søgt meget bredt og gået igennem alle de firmaer jeg finder, og gemt linket på dem der ser lovende ud.

Det behøver ikke være i danmark (eller sverige hvor jeg bor). jeg vil bare gerne have 2 servere i europa og en i nord amerika.

Vi sælger Cloud VPS hvis det er.

Du har mulighed for deployment flere steder i Europa og Amerika - Og du kan skalere både mængden af CPU, ram, og harddisk.

Venlig Hilsen
Lucas Rolff
Hosting4Real 

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 26. Oct 11
Skrevet kl. 18:09

Jeg takker for input.

Jeg har valgt at teste linode. der ser ud til at dække mine behov (selvom de kun har et center i europa)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 18:12

SkandiSoftware:

Jeg takker for input.

Jeg har valgt at teste linode. der ser ud til at dække mine behov (selvom de kun har et center i europa)

Helt iorden! :) Hav en forsat god søndag!

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)