I øjeblikket bruger jeg 36 96 95 32 som er et skype nummer, til at blive kontaktet omkring salg m.m. fra min shop.
Men da jeg ikke altid er på skype, bliver opkaldet viderestillet til min mobil, og det koster mig efterhånden 3-400 kr pr. måned at blive ringet af kunder. Derfor er jeg på udkik efter en løsning hvor det trods alt ikke koster penge at blive kontaktet, men samtidig giver et professionelt "ydre".
Mit mobil nummer er 60191144, men i min verden er det ikke professionelt at skulle kontaktes på et mobil nummer. Måske skal jeg bare ændre min opfattelse?
Ja der er da næsten ingen der bruger fasnet nr mere. Langt de fleste firmaer han mobil nr og kan ikke se hvad problemet skulle være. Har man "kun fastnet" så sidder man jo altid på kontoret ik
Må indrømme jeg hellerikke kan se hvad der er galt i mobil-nummer. Det eneste sted fastnet nummer giver mening, er lande som Peru hvor det stadig er billigere at ringe til, og hvor mobil-telefoni stadig er dyrt.
Har aldrig haft et fastnet nummer til min virksomhed - alt foregår via mobil eller skype nutildags, og det er sjældent at mine kunder faktisk har et fastnet. Hvis de endelig har, så er det også noget der bare videre-stiller via Firmafon eller Skype. ;-)
Tusind tak for Jeres indlæg, fedt i gider dele Jeres meninger. Så kan det jo godt være at det er tid til at jeg skal ændre mine opfattelse af telefon numre... det koster mig jo trods alt 3-400 kr. i måneden, at være en dinosaur :)
Når firmaet ikke er større end det er, er der da ikke noget useriøst i at bruge et mobilnummer, men som tidligere forslået så er et 70 nummer en billig løsning.
SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.