Du skal jo bestille det et sted. Her foreslår jeg www.kayak.com som er rigtig god til søgninger også for hoteller. Der kan du se aktuelle priser for de dage og antal rum du har brug for. |
Hej Carsten,
Vi overvejer også en tur til Thailand, dog i februar. Jeg har selv 2 børn og leder lidt efter det samme som dig.
Nu er jeg så heldig at have en god ven i Jysk Rejsebureau, som jeg selvfølgelig ringede til for at få nogle gode råd.
Det viste sig at de er rigtig gode på skræddersyede rejser, og at de stort set har alt hvad hjertet kan begære når det gælder rejser til Thailand.
Han har mailet mig lidt som inspiration, som jeg selvfølgelig med glæde deler med jer:
Her kan man bl.a. finde en quickoversigt, der viser alle deres destinationer, ture og aktiviteter i Thailand.
Men derudover kan man åbenbart bare ringe, så sammensætter de et individuelt program, booker hoteller mv..det er sgu da meget fikst, hvis man ikke selv har tiden.
Personligt har vi mere eller mindre besluttet os for Phuket, da vejret i Thailand i feburar er rigtig godt: Udenfor regnperioden og 30 grader i snit..
- Heller ikke skidt at tænke på, når man nu kigger ud af vinduet og ser sluden dale!
Mvh
Ann