Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til hoteller/resorts i Thailand fra alle jer thai-eksperter

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal jo bestille det et sted. Her foreslår jeg www.kayak.com som er rigtig god til søgninger også for hoteller.

Der kan du se aktuelle priser for de dage og antal rum du har brug for.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 11:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten,

Vi overvejer også en tur til Thailand, dog i februar. Jeg har selv 2 børn og leder lidt efter det samme som dig.

Nu er jeg så heldig at have en god ven i Jysk Rejsebureau, som jeg selvfølgelig ringede til for at få nogle gode råd.

Det viste sig at de er rigtig gode på skræddersyede rejser, og at de stort set har alt hvad hjertet kan begære når det gælder rejser til Thailand.

Han har mailet mig lidt som inspiration, som jeg selvfølgelig med glæde deler med jer:

Rejser til Thailand

Her kan man bl.a. finde en quickoversigt, der viser alle deres destinationer, ture og aktiviteter i Thailand.

Men derudover kan man åbenbart bare ringe, så sammensætter de et individuelt program, booker hoteller mv..det er sgu da meget fikst, hvis man ikke selv har tiden.

Personligt har vi mere eller mindre besluttet os for Phuket, da vejret i Thailand i feburar er rigtig godt: Udenfor regnperioden og 30 grader i snit..Cool 

- Heller ikke skidt at tænke på, når man nu kigger ud af vinduet og ser sluden dale!

Mvh

Ann

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 11:51

Carsten Nymann:

Hej Jørgen,

Tak for dit svar og input mht Samet. Har også store forventninger til Koh Chang hvor jeg aldrig har været, og det lader jo til at stedet kan leve op til sådanne forventninger. Vil klart overveje dette resort. Vender muligvis lige tilbage til dig med flere spørgsmå...

Hej Carsten
Du siger bare til. Vi opholder os selv på dette hotel fra d. 16/2 til ca. 5/3 og kan nok godt hjælpe jer til lidt gode priser, hvis I kommer i den periode Smile

Dbh fra Jørgen 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 12:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ann:

Hej Carsten,

Vi overvejer også en tur til Thailand, dog i februar. Jeg har selv 2 børn og leder lidt efter det samme som dig.

Nu er jeg så heldig at have en god ven i Jysk Rejsebureau, som jeg selvfølgelig ringede til for at få nogle gode råd.

Det viste sig at de er rigtig gode på skræddersyede rejser, og at de stort set har alt hvad hjertet kan begære når det gælder rejser til Thailand.

Han har mailet mig lidt som inspiration, som jeg selvfølgelig med glæde deler med jer:

Rejser til Thailand

Her kan man bl.a. finde en quickoversigt, der viser alle deres destinationer, ture og aktiviteter i Thailand.

Men derudover kan man åbenbart bare ringe, så sammensætter de et individuelt program, booker hoteller mv..det er sgu da meget fikst, hvis man ikke selv har tiden.

Personligt har vi mere eller mindre besluttet os for Phuket, da vejret i Thailand i feburar er rigtig godt: Udenfor regnperioden og 30 grader i snit..Cool 

- Heller ikke skidt at tænke på, når man nu kigger ud af vinduet og ser sluden dale!

Mvh

Ann

Og så valgte du lige at linke med eksakt anker tekstBig Smile

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)