Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man kunder til Lagerhotel i Flensburg

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Nordic Logistic Solutions GmbH Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venligst kom med gode ideer til hvordan vi får skabt nogle lagerkunder i Flensburg med Pick and Pack..

VI råder over 2200 kvm lager og folk til pick and pack...

Men hvor finder vi kunderne og hvad er folk villige til at betale..

Skriv gerne med input.

Takker

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 03:41

Du kan skrive lidt til mig omkring jeres virksomhed og priser, saa kan det vaere at jeg bliver kunde.

Jeg leder efter et lagerhotel, der kan opbevare 2-5 containere paa lager og pakke og sende direkte til kunder i DK/SE. Omsaetningshastigheden er 2-3 containere om maaneden.

Haaber at hoere fra dig.

Mvh.
Kasper 

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Nordic Logistic Solutions GmbH Skrevet kl. 08:58

Hej Kasper, send mig lige en personlig mail... men hvor store er dine container - 20 eller 40..

Tilmeldt 14. Sep 09
Skrevet kl. 09:16

Det er 40' GP/HC containere. De leveres typisk to gange om maaneden og skal derefter toemmes og varerne saettes paa reoler eller gulv, alt efter hvad du har. Varerne er som standard H800xD650xB650mm., men vi har ogsaa mange varer i baade stoerre og mindre maal.

Skriv til mig paa kah(a)inbulk.dk hvis du er interesseret.

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 12:07

Hej Kasper,

CS Logistics kunne være en mulighed - vi ligger i Hvidovre og har gode distributionsaftaler på pakker B2C, B2B og for pallegods Danmark og Sverige.

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 15:01

Du ku prøve at tage kontakt til div. webshops, der er nok at tage af og der skal nok være nogle der er interesserede.

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12882
Skrevet kl. 16:56

Nordic Logistic Solutions GmbH:

Hej venligst kom med gode ideer til hvordan vi får skabt nogle lagerkunder i Flensburg med Pick and Pack..

Det giver jo ingen mening for danske virksomheder at bruge et lager i Tyskland, da dette vil medføre at de skal moms registreres i Tyskland og betale tysk moms.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:
Det giver jo ingen mening for danske virksomheder at bruge et lager i Tyskland, da dette vil medføre at de skal moms registreres i Tyskland og betale tysk moms

Det kommer da an på branche og koncept. Du kan ikke bare generelt afskrive det som en generel ulempe at skulle rode med tysk moms.

/Henrik

Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Fra  Ohl Logistics A/S Skrevet kl. 09:32

Hej Kasper.

Hvis du ønsker en god servicegrad til attraktive priser, så synes jeg du skulle prøve at kontakte mig, vi er placeret i Padborg ved den Dansk/Tyske grænse, vi har godt 50.000 m2 lagerarealer, hvor vi er lagerførende for rigtig mange kunder, vi udfører pluk/pak og emballering af dine produkter, samt distribuerer vi dine produkter i hele Danmark/Norden/EU, vi har en egen vognpark på godt 300 enheder.

Ser frem til at høre fra dig.

Tilmeldt 14. Sep 09
Skrevet kl. 09:31

Hej Ohl Logitistics,

Jeg har ganske vidst ikke hoert fra traadstarter, er ikke sikker paa at han er helt klar til kunder alligevel.

Er dog i dialog med et andet selskab der lyder lovende, men skulle det falde til jorden, vil jeg meget gerne have lov at kontakte dig.

Mvh.
Kasper 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)