Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på feelfit.dk!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner! 

Jeg er lige blevet færdig med, min fitness side/blog feelfit.dk - Hvad synes i om den? Er der noget der skal laves anderledes? Kom endelig med, ris, og ros, forslag, konstruktiv kritik mm. 

Bedste hilsner / Best regards 

Frederik 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 21:37
Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:48

Min første indskydelse er egentlig, at temaet er dejlig enkelt og flot at kigge på.

De billeder der er i slideren, er dog ikke så flotte at kigge på, da de er strukket ud, og dermed er i ringe kvalitet. Derudover skifter billederne vildt hurtigt, så den gennemsnitlige læser ikke kan nå at læse den tekst der står til hvert billede.

På forsiden synes jeg også, at der er lidt for meget overskydende plads i højre side. Altså der er rigtig meget hvidt, hvor der kunne have været så meget andet.

Footeren er også lidt tom. Et forslag kunne være en oversigt over anmeldelser og interviews? Ved godt siden er ny, men vil bare lige tilføje det.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 21:51

Martin Laugesen:

Min første indskydelse er egentlig, at temaet er dejlig enkelt og flot at kigge på.

De billeder der er i slideren, er dog ikke så flotte at kigge på, da de er strukket ud, og dermed er i ringe kvalitet. Derudover skifter billederne vildt hurtigt, så den gennemsnitlige læser ikke kan nå at læse den tekst der står til hvert billede.

På forsiden synes jeg også, at der er lidt for meget overskydende plads i højre side. Altså der er rigtig meget hvidt, hvor der kunne have været så meget andet.

Footeren er også lidt tom. Et forslag kunne være en oversigt over anmeldelser og interviews? Ved godt siden er ny, men vil bare lige tilføje det.

Mange tak for din feedback Martin, jeg vil prøve at jeg om jeg kan få billederne i slideren i bedre kvalitet. 

Mange tak for feedbacken! 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:56

billederne få den tilpasset størrelse de skal bruges til , de er stukket ud på siden så dine billeder ser meget mærkelige ud .

få lavet i titlen flere ord omkring sidens emme , lige nu er der kun domæne navnet , det giver en del mere du bruger alle 70 tegn som viser og laver alle unikke på din side.

få social logoer å¨siden google plus , facebook og twitter

jeg avner også en kontakt siden på siden og en om jer siden , det ville klart gøre siden mere troværdig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 21:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

billederne få den tilpasset størrelse de skal bruges til , de er stukket ud på siden så dine billeder ser meget mærkelige ud .

få lavet i titlen flere ord omkring sidens emme , lige nu er der kun domæne navnet , det giver en del mere du bruger alle 70 tegn som viser og laver alle unikke på din side.

få social logoer å¨siden google plus , facebook og twitter

jeg avner også en kontakt siden på siden og en om jer siden , det ville klart gøre siden mere troværdig

Mange tak for din feedback Mikael, jeg vil tage feedbacken til mig. Der skal nok blive lavet en om os/kontakt side på et tidspunkt. Jeg er netop nu, igang med at ændre Slider billederne, så de er i god kvalitet. 

Mange tak for din feedback!

Frederik 

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 22:35

Lige når jeg kommer ind på din side, er min første tanke: "Fedt layout, sådan!" 
Når jeg så ruller lidt ned på siden, og din skilning kommer i højre side, så synes jeg egenligt, at din side bliver lidt rodet.

Udover det skal du bare have fuldt dine andre sider op, så skal det nok blive fedt.

Mvh. Gustav - Ha' en go' dag! 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 22:41

Gustav Gade:

Lige når jeg kommer ind på din side, er min første tanke: "Fedt layout, sådan!" 
Når jeg så ruller lidt ned på siden, og din skilning kommer i højre side, så synes jeg egenligt, at din side bliver lidt rodet.

Udover det skal du bare have fuldt dine andre sider op, så skal det nok blive fedt.

Mvh. Gustav - Ha' en go' dag! 

Mange tak for din feedback Gustav, det vil jeg tage til mig. Jeg vil prøve at se, om jeg kan gøre siden mere simpel. 

Frederik 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 22:56

Nogen som har lyst til at give lidt mere feedback? 

Frederik 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:23

jeg synes det er blevet langt langt bedre side , der mangler lidt finpuds længere titlen , men rom blev jo ikke bygget på en dag

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)