Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handel på ebay

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har købt nogen vare i kina og ville sælge det på ebay, jeg har oprette mig på ebay og lavet en paypal konto til og overføre pengene til. Men da jeg har siddet et par timer på ebay og lavet min annonce, så skal jeg betale for de ting jeg nu har valgt til min annonce, og den føre mig vidre over til paypal, og så siger den at jeg skal oplyse mine bank konto nr på paypal for en sikkehed. Men da jeg har oplyst mine bank oplysninger siger den at den ikke kan, fordi jeg har bank i danmark, så den bedre mig om og oprette en konto fra et andet land hvor de kan godkende det.

Mit spørgsmål. Kan jeg oprette en konto i et andet land, eller er der andre som er løbet ind i det samme problem som jeg, som har en fidus til dette?

Mvh

Mads

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:06

Man oplyser ikke Bank konto numre for at handle med Paypal ?. Heller ikke for en sikkerhed ?. som du skriver. Tror du ikke du er udsat for svindel.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 27. Sep 12
Skrevet kl. 11:17

Tilmeldt 27. Sep 12
Skrevet kl. 11:20

Jeg prøver lige igen

Jeg for følgende besked når den skriver jeg skal oplyse mine konto nr.

Confirm your identity with a bank account

Error Message

The country that your PayPal account is registered under is not supported by PayPal's bank confirmation process. You can log in with a different account or create a new one registered in one of the following countries: Australia, Austria, Belgium, Canada, China, France, Germany, Hong Kong, India, Indonesia, Ireland, Italy, Japan, Netherlands, Philippines, Poland, Singapore, South Korea, Spain, Switzerland, Taiwan, Thailand, United Kingdom and United States

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:34

Jeg har sendt dig en PM :-=

vh, Sami

Tilmeldt 27. Sep 12
Skrevet kl. 19:19

Hej Sami.