Jeg drivet et to-mands I/S som vi startede i sommeren 2011.
Vi har nu fundet regninger på noget IT-udstyr fra omkring starten af virksomheden som ikke er blevet bogført, og derfor ikke indtaget i vores årsregnskab for 2011.
Er det nogen måde at indregne denne regning, og få fradrag for udgiften både i moms og skat?
Mange tak på forhånd.
Detaljer:
Vi bruger Billy's Billing som regnskabssystem
De totale ikke-bogførte omkostninger ligger omkring 10-15 tusinde kroner.
Du skal spørge dig selv hvor væsentlig beløbet er i forhold til totalen. Hvis det flytter noget så skal du genåbne, ellers kan det forsvares at lægge den i 2012.
Ellers kunne man jo systematisk "glemme" bilag og dermed selv bestemme sine resultater og skat.
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.
vi har flere gange blot taget regningerne med i det efterfølgende år da det koster på bundlinien at revisoren skal til og lave regnskabet om og trykke nye rapporter ud