Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

216 kommentarer på bloggen(spam)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

vi har det seneste døgn modtaget 216 kommentarer på vores blog, igen af dem bliver dog godkendt da det er en hyggelig spambot vi har haft besøg af...

Det der undre mig er det alle er facebook profiler der linkes til? hvad får de reelt ud af det? for jeg går ikke ud fra det er facebook der linkbuilder :p

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 13:05

kan se enkelte bruger www.google.com og www.bing.com som "hjemmeside" men det giver jo stadig ikke megen mening?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 15:34

Jeg har også en blog med omkring 400 indlæg, hvor der pludselig var en kommentar til samtlige indlæg, som lå til godkendelse. Lidt besværligt at slette 400.

Jeg har så fundet et simpeklt captcha-plugin, hvor man kan vælge, at det blot skal være et simpelt regnestykke (man må så se, om spam-bots kan regne, før eller siden). Jeg bryder mig ikke om billede-captcha).

Men jo, mange af de links er til underlige steder, herunder egne sider, eller som du skriver facebook. Det fatter jeg ikke.

Hilsen, Robert

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 15:36

Har du lagt no-follow på kommentarer på din blog? Hvis du gør det, er der jo ikek meget at komme efter :D

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:57

Simon Hansen:
Har du lagt no-follow på kommentarer på din blog? Hvis du gør det, er der jo ikek meget at komme efter :D

Hvis det er folk der sidder med fx Scrapebox, og er ligeglad med nofollow, dofollow, så betyder det ikke noget. Hvis programmet får fat i et link din et af dine sider/indlæg, så får du et spamindlæg. Længere er den ikke.

Hvad pokker de får ud af at linke til deres FB account, er mig en gåde. Men du kan slippe helt for dem.

Hent det plugin der hedder PlayThru, og lav en bruger på areyouahuman.com. Det er en spille captcha, tager 5 sekunder, er lige til men komplet umuligt at klare for en bot. Selv hvis de gør, vil systemet ikke acceptere dem, pga deres bot-lignende opførsel. Det kan du slå til på kommentar, registreringer, lost password etc - men du kan skjule den for registrerede brugere. Så genere du ikke faste læsere (hvis de har en bruger), og belaster bots helt vanvittigt. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 20:49

Det er ikke så stort et problem for os at masse slette/sortere spam kommentarene fra i vores blog, men det er mere en gåde for mig hvad målet er med de her spam kommentarer?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:05

Har selv fået rigtig mange af dem på en blog, for et par måneder siden. Jeg kan heller ikke se idéen med dem, og har læst andre der heller ikke forstår det.

Jeg har ligesom Robert installeret et plugin med et simpeltregnestykke, som skal tastes før man kan tilføje kommentare. Og jeg får -sjovt nok- ingen spam posts mere ;)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)