Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du dele din forretningside/koncept og se den blive til virkelighed?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

HJÆLP!: Er der nogle her på Amino, der ligger inde med nogle gode IT forretningsideer/koncepter som de ikke selv har tid til at give en chance, men gerne vil se blive til virkelighed? Noget vi evt. mangler her i Danmark eller en niche der ikke er så stor konkurrence på? Jeg er åben for alle kreative input!

Du må meget gerne smide en kommentar eller sende en privat besked, hvis du er villig til at dele din kreativitet. Jeg ved der er mange af disse tråde, men jeg vælger dog at give endnu en chancen for folk kan dele lidt ideer!

På forhånd mange tak og forsat god dag, trods det kedelige vejr!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:06

Hej Jonas

Du må hellere præcisere, hvad "IT forretningsideer" dækker over.

Michael

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 11:41

Jeg vil gerne starte noget nyt om siden af studiet, så det er faktisk IT baseret koncept jeg søger :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:04

IT baseret - hvad mener du? Er det en hjemmeside, vil du lave hjemmesider til andre, vil du sælge computere, vil du opsætte netværk? Hvis du skal have noget serveret, må du være lidt mere specifik end bare "IT baseret"

Michael

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 16:11

Jeg tænker mest på online koncepter og har ingen nærmere krav ang. kategoriseringen af konceptet. Jeg er meget åben for alle kreative input! :)

Fra Ribe
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:51

Hej Jonas

En ide som jeg helt klart mener vi mangler herhjemme i Danmark, er online køb af film.
Itunes er "desværre" ved at komme efter det, men mener stadig at du kan nå at skabe et kæmpe marked indenfor området. Det skal altså være muligt at kunne downloade en film på nettet ved at betale en sum penge. Altså du skal bare kunne hente filen ned, præcis som når du køber sange på nettet.
Kan ikke forstå at der ikke er nogen der har realiseret denne ide endnu da jeg mener det er en genial ide i vores verden med så stor teknologisk udvikling.

Lad mig høre fra dig hvis du er blevet inspireret?! ;)

Med venlig hilsen
Mikkel Knudsen 

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:57

Hej Jonas

Jeg har mange ideer til online koncepter, men jeg sidder lidt fast da jeg mangler en programmør, kan du kode?

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 00:41

Jeg savnede for noget tid siden følgende service:

Hjemmeside med alle åbne foredrag, det et muligt at oprette en foredrags agent og derved få en mal når det er foredrag det opfylder ens kriterier.
Jeg synes tit at jeg går glip af foredrag med folk jeg ellers gerne vil opleve, fordi jeg ikke så tit får tjekket hvad der foregår i min by. Derudover kan det være svært at følge med i både avisen, hos aftenskoler osv...
Skal nok prøve at se om jeg kan komme på flere ideer i morgen, men lige nu er klokken mange og hjernen lukket ned...
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)