Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super affiliate tilbud - Hvordan finder jeg bloggerne?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne har vi allerede skrevet på

dog uden det store held desværre.

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette skyldes at vores betalingssystem gør, at det ikke er muligt for os, at lave aftaler med fx partner-ads.

Derudover gør vores nuværende system, at bloggerne til vores system kan få mere pr. henvisning, da der ikke går penge til en 3. part

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe - BackupBox:

Dette skyldes at vores betalingssystem gør, at det ikke er muligt for os, at lave aftaler med fx partner-ads.

Derudover gør vores nuværende system, at bloggerne til vores system kan få mere pr. henvisning, da der ikke går penge til en 3. part

Vil det sige I selv tracker og udbetaler penge? Hvis ja, så er der en masse der fravælger jer, da den tredje part netop er med til at sikre der ikke snydes på vægten. Jeg siger på ingen måde I snyder, men jeg ser det blot fra bloggerens side, som jo ikke kender jer på forhånd. I bør virkelig overveje at få tilpasset jeres system, så I kan få f.eks. partnerads med ind over.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også noget vi godt kunne tænke os, men ja vi kører vores eget system via WHMCS. 

Jeg kan godt se problemet, dog ikke noget, jeg har mødt som et problem endnu, men kan godt se, at der er nogen, som måske vil vælge os fra.

Jeg ved godt det måske virker lidt urealistisk, men i princippet vil en 3. part jo også kunne snyde, men jo jeg ved godt det er for at sikre kunden/bloggeren

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Fra  Original Chain of Life Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

og I der har svaret på Jeppes spørgsmål. Det er nogle spændende ideer I kommer med, og jeg vi prøve at tjekke dem ud. Thx.

Jeg sidder med nogenlunde den samme udfordring, jeg henvender mig bare hovedsageligt internationalt (USA, Australien, UK)

Vi beskæftiger os med personlige smykker, og håndgraverer personlige budskaber ind i vores designs, så vores kunder får et fuldstændigt unikt smykke. Udfordringen for os i øjeblikket er at få spredt budskabet yderligere :-)

Er der nogle af Jer der har erfaring med at finde bloggere / affiliate-partnere som henvender sig til udenlandske brugere?

VH Mikkel

Original Chain of Life

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)