Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento Hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at implementerer http://xhtmlandcsshelp.blogspot.dk/2010/10/magento-remove-parent-category-path.html - Denne måde at omskrive url på min shop. Primært for at gøre mine kategorier bedre SEO mæssigt.

Er der nogen der kan fortælle mig om magento vil generere 301 redirects fra de gamle URL til mine nye?

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 22:10

Hej Hvejsel

Det ligner lidt et dumt fix. Han redigerer i core, og indlægget er også rigtig gammelt, så hvis du har den nyeste version, så vil det sikkert ikke engang virke.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 22:14

Hej Joachim,

Jeg vil selvfølgelig overskrive med local file. Så det er ikke så meget det jeg spørger om. Mere specifikt om hvis jeg gør det, vil de gamle url så blive redirectet til de nye?

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 22:18

Okay, vidste ikke lige, om du bare kastede dig ud i det, fordi du havde Googlet dig frem til det ;)

Uanset hvad, så bliver der ikke oprettet redirects, men du kan nok finde et Magento modul, hvor du kan oprette tidligere og nye adresser og lave en 301 :)

Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Brisingi Magneter Skrevet kl. 22:27

Ønsker du bare at fjerne produktets kategori fra URL? I så fald kan du bruge "Catalog" -> "Use Categories Path for Product URLs" i Magento 1.6 og frem. Den mener jeg også laver redirects.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 22:32

Det er magento 1.5.1 - Og det er underkategorierne jeg vil have til kun at have titlen på den egentlige underkategori på.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)