Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hver 2 klik på webshoppen = PAGE-NOT-FOUND!!!! :(

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et meget besynderligt problem jeg håber nogle andre evt. har erfaring med eller kender en rettelse til.

Når man klikker sig rundt på www.erotik69.dk vil man ved første klik på fx. Om Os få vores informations side.

Ved næste klik for man en www.erotik69.dk/page-not-found og det virkelig et stort problem.

Genfrisker man eller trykker man igen på Om Os, så virker siden igen.

:) Help ?? 

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 13:29

Lav dine links som "/cms.php?id_cms=4" i stedet bare "cms.php?id_cms=4".

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:34

Ja, den gør det samme her - det er da irriterende. Jeg skal ikke kunne sige hvorfor det sker, men din programmør må da kunne finde fejlen :)

En anden ting er, dit mærke med:

E-handelsfonden

Det hedder det så ikke rigtig mere. Yderligere tjekkede jeg erotik69.dk på E-mærket's hjemmeside, der fremkommer ikke nogen godkendelse af shoppen.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:38

Jo tak. 

Hvor laver jeg mine links om ? 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:39

Hej Thomas.

Vi heller ikke skrevet op til dem, vi er ikke live endnu :) 

Det banner fjerner vi inden vi går live.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:42

Lige nu er linket jo: http://www.erotik69.dk/cms.php?id_cms=4 Så hvad mener du med jeg skal sætte / foran?? 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:42

Jesper Krogfelt Hansen:

Vi heller ikke skrevet op til dem, vi er ikke live endnu :) 

Det banner fjerner vi inden vi går live.

Modtaget :) Men så længe man kan gå direkte ind på shoppen, så må den vel betragtes som at være online (live). Jeg ved blot, at e-mærket ikke er glade for, man bruger deres mærke, hvis man ikke er godkendt - og det er jo rimeligt nok.

I øvrigt loader sitet fint nu i Firefox - så måske har du fået løst problemet

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:54

Ja du har til dels ret :) Vi har ikke indexeret det i søgemaskinerne endnu, så det også første gang der kommer trafik nu hvor jeg beder om hjælp på Amino.

Jeg for fjernet det logo med det samme, så der ikke bliver problemer. Tak for det :) 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 23:31

Jesper Krogfelt Hansen:

Lige nu er linket jo: http://www.erotik69.dk/cms.php?id_cms=4 Så hvad mener du med jeg skal sætte / foran??

Hvis du kigger i kildekoden kan du se at linket til "om os", og de øvrige menupunkter under "support", henviser til "cms.php..." og det er dem der skal tilføjes et / foran eller hele stien (altså http//...). Hvis du kigger på links fx under "Links", oppe i menuen eller på produktlisterne er her angivet hele stien - så du skal bare sørge for at sætte alle links op på samme måde. Hvordan du præcis gør det afhænger af dit system, men du må have en form for skabelon eller lignende det kan rettes i - er ikke selv php-mand, så kan desværre ikke komme det meget tættere end det.

Noget helt andet, jeg fulgte også kort med i dit andet spørgsmål omkring hastighed og nu ved jeg ikke hvor langt du nåede, men kodemæssigt har siden, udover de i det andet spørgsmål nævnte problemer med mange javascript-filer osv, nogle kæmpe udfordringer - du mangler en doctype, har placeret javascripts på uheldige steder og har over 100 valideringsfejl alene på forsiden bare for at nævne lidt og alt i alt vil det blandt andet både give problemer med hastighed og forskellig visning i forskellige browsere. Jeg er klar over at siden ikke er færdig endnu så der kan selvfølgelig nå at komme styr på de værste ting - tænkte bare lige at jeg ville nævne det så du har en chance for at følge op på det hvis du ikke var opmærksom på det.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 01:14

Det som han siger ovenfor i skal proppe / på så den henviser til root altså det forreste af linket

Når man f.eks trykker på Lingeri får man siden content/9-dildo-party frem

mens linket i navigationen er cms.php?id_cms=9

Så ved ikke at proppe /cms.php?id_cms=9 foran bliver det nye link automatisk /content/cms.php?id_cms=9 fordi den agerer som html nu engang gør / så henviser du til root uden så henviser du til den nuværende side f.eks /content/

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)