Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokale rankings og SEO

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 12
Indlæg ialt: 14
Fra  HM-Solutions Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg sidder lige med et problem, som er lidt uklart for mig. Hvordan tackler I problemet med at søgemaskineoptimere websites lokalt? 

Man kan vel godt lave optimering lokalt, men hvor går grænserne for rankings? Kan jeg sidde i en by og optimere et site, og køre med en konkurrent i en naboby? Eller snakker vi Sjælland/Fyn/Jylland begrænsninger?

Nu laver jeg søgninger imens jeg ikke er logget ind, samt bruget lynx browser, men hvad er jeres metoder til at undgå upræcise resultater?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:12

rehan09:
Nu laver jeg søgninger imens jeg ikke er logget ind, samt bruget lynx browser, men hvad er jeres metoder til at undgå upræcise resultater?

Inkognito i Chrome, alternativt InPrivate i Explorer.

rehan09:
Man kan vel godt lave optimering lokalt, men hvor går grænserne for rankings? Kan jeg sidde i en by og optimere et site, og køre med en konkurrent i en naboby? Eller snakker vi Sjælland/Fyn/Jylland begrænsninger?

Forstår ikke helt. Mener du at du har to kunder i to nabobyer, og hvordan du skal tackle at optimere til dem i forhold til hinandens byer?

Tilmeldt 10. Jul 12
Indlæg ialt: 14
Fra  HM-Solutions Skrevet kl. 18:49

Hej Mark.

Tak for dit svar. Det jeg mener er, hvornår man kan være sikker på at et bestemt keyword kan optimeres for 2 forskellige kunder i samme branche. F.eks. ved jeg at hvis du søger på et bestemt keyword i KBH, så får du en bestemt SERP, men en anden ved at søge på deti Sønderjylland. 

Der er altså forskel på lokaliteten af søgningen. Men jeg er ikke sikker på hvor grænsen går?

Inkognito og InPrivate gør vel bare at der ikke bliver gemt nogen informationer eller nogen cookies. Hvordan håndterer du geo-location funktionen?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)