Jeg søger en der kan programmere et modul der kan lave følgene. Lave et banner i 3 forskellige størrelser - Det skal være muligt at beskære billedet så det passer køberen på en af mine sider. Kunderne skal kunne uploade billeder i 3 forskellige størrelser xxx, det skal være sådan at når folk har uploadet deres billede i den givet størrelse så skal de kommer over på en betalings modul, hvor de så betaler for det, så der skal være mulighed for at opsætte 3 betalinger( jeg bruger paypal så det vil være brugbart i det) ydermere skal jeg kunne lave en tekst der kan ændres fra min side nemt. Før og efter de har uploadet billede så de får en forklaring og så de bekræfter at de ikke kan fortryde når de har uploadet billedet. Jeg skal kunne opsætte modulet der laves som html så jeg kan bruge det på mine hjemmesider. Her er et eksempel på uploade muligheden jeg ønsker - her - kan du se en mulighed på det jeg prøver at beskrive der skal være 3 valmuligheder at vælge imellem på størrelser før upload og efter upload skal de som i eksemplet kunne beskære billedet så det passer dem. Det skal være sådan at når de har uploadet billedet og betalt så skal billedet efter betalingen selv uploade sig på hjemmesiden, så hjemmesiden skal have en skabelon hvor de 3 forskellige størrelser er opsat, og så skal det være sådan at hvis der ikke er mere plads i skabelonen nr. 1 så kommer det uploadet billede på en anden side med skabelonen der er opsat af mig. Jeg forklare størrelserne hvis dette er noget du kan klare.