Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg en producent i udlandet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, og velkommen til mig Big Smile

Jeg leger med tanken om at starte en ny serie af "vand produkter"- til vandski, wakeboard mm.

Men hvem skal producere mine produkter :) Hvordan finder jeg en producent? Hvis jeg f.eks skal lave en hjelm som denne:

http://www.warehouse-one.de/en/Sports-World/Wake-World/Wakeboard-Helmets/WATTS-H2O-Helmet-2012-white-red-brim.html

Hvordan finder jeg en fabrik der kan hjaelpe mig med at producere? En simpel google soegning finder vel langt fra alle/ hvis overhovedet nogen..

Paa forhaand mange tak/ dbh Kim

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 21:08

TTW&C:

Hej med jer, og velkommen til mig Big Smile

Jeg leger med tanken om at starte en ny serie af "vand produkter"- til vandski, wakeboard mm.

Men hvem skal producere mine produkter :) Hvordan finder jeg en producent? Hvis jeg f.eks skal lave en hjelm som denne:

http://www.warehouse-one.de/en/Sports-World/Wake-World/Wakeboard-Helmets/WATTS-H2O-Helmet-2012-white-red-brim.html

Hvordan finder jeg en fabrik der kan hjaelpe mig med at producere? En simpel google soegning finder vel langt fra alle/ hvis overhovedet nogen..

Paa forhaand mange tak/ dbh Kim

Hej Kim og velkommen til :-)

Vi kan helt sikkert hjælpe dig med at finde producenter i Kina.
Læs mere på vores webside: www.jeks.dk

Du er naturligvis også velkommen til at kontakte os på e-mail: info@jeks.dk eller telefon: 70 23 40 50 (telefonen er åbent alle hverdage 10:00 - 17:00)

Med venlig hilsen

Bastian Jørgensen fra Jeks ApS

Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:23

Hej Bastian,

Mange tak for dit svar :) jeg sidder i dette oejeblik og kigger paa siden..

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 06:11

Hej !
Du vil vel bare have den hjelm osv. med jeres design på ?

Så er det nemt, sådan en hjelm koster vel ca. 6-7 USD plus fragt med jeres design trykt på !

Så det er nemt, men kræver lidt antal som 250 per design osv.

Hvis i er intereseret så kontakt mig karsten@danamp.com 27 års erfaring i østen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)