|
Til alle Aminoer med noget på hjertet En videopressemeddelelse er intet mindre end et power-tool til kommunikation med pressen, kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere. I forbindelse med lanceringen af mit nye produkt, som du kan se og læse mere om her: http://www.tambou.dk/videopressemeddelelse udbyder Tambou.dk 3 stk. standard videopressemeddelelser til kr. 1000 (+ moms) pr stk - normalpris for standardudgaven i introduktionsperioden er kr. 2500. Udvælgelsen af de tre sker om senest 14 dage. En videopressemeddelelse er en pakke som udover et møde med dig indeholder: 1. Målgruppeanalyse, så budskabet bliver rettet direkte mod dine modtagere 2. Vinkling og skrivning af en skriftlig pressemeddelelse 3. Produktion af 2-5 min. video, til brug på nettet, baseret på en drejebog vi har lavet i fællesskab 4. Kode til integration af tekst og video til din hjemmeside som kan læses af alle nyere browsere på alle nyere styresystemer (Aple, Iphone, Ipad, Microsoft, Android osv.) 5. Medielandskabsanalyse, hvor vi finder de medier som er relevante for din historie (aviser, magasiner, blogs, TV, lokale medier m.m.) 6. En e-mail til udsendelse 7. Timing af din udsendelse, så din videopressemeddelelse lander hos dine modtagere på det rigtige tidspunkt
Betingelser for at komme i betragtning: Du skal have en god historie der kan formidles til pressen, kunder, samarbejdspartnere eller medarbejdere. En af grupperne er OK men flere er bedre. Du skal være slutbruger - dvs. videopressemeddelelsen laves direkte til din virksomhed og ikke til videresalg Det er lige meget om du er en stor eller lille virksomhed - det er din historie som betyder mest. Du skal acceptere at det færdige resultat bliver brugt som reference i Tambou.dks markedsføring af viral markedsføring. Det betyder i realiteten at du få en bredere platform at præsentere videopressemeddelelsen fra, så flere ser den. De nærmere forhold aftales mellem parterne. Send en personlig besked via Amino eller gå ind på min hjemmeside og brug kontaktformularen: http://www.tambou.dk/kontakt Beskeden skal indeholde en kort præsentation af din historie og hvorfor det skal være din virksomhed, der bliver udvalgt til en videopressemeddelelse til kr. 1000,- (+ moms) alt inklusive, som ovenfor beskrevet.
|
Hej
Super tilbud - jeg har sendt en personlig besked
Jens
Bliv gratis medlem