Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indbrud igen igen. Køb af overvågnings kameraer i østen? Søger en web butik i Østen (IKKE SCAM). For køb af pakkeløsning

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Efter mange år som konsulent i den danske sikringsbranche vil jeg anbefale dig følgende:

Få sat en ekstra supleringslås på døren/døre, så du får to låse på døren. Forstærk dørkarmen, med jernkarm samt sat ekstra hasper og evt. gitter eller plexi glas op på vinduer-dette kaldes mekanisk sikring og er noget du selv kan købe og sætte op. Det betyder det tager længere tid at bryde ind hvilket indbrudstyve ikke synes om.

Kombinerer du den mekaniske sikring med et godkendt alarmanlæg med vægterudrykning og kontakt til politi fra f.eks Securitas Direct får du også et rigtigt præventivt alarmskilt på døren-det kender indbrydstyvene og plejer at holde sig væk og vælger da et andet sted uden rigtig alarm. Dog får så desværre løbende abonnementsudgifter på ca. 3-400kr om måneden alt efter installationsomfanget... men står så langt bedre overfor forsikringsselskabet-har du eller får evt. du senere varelager vil de alligevel før eller senere stille en bedre og godkendt sikringsløsning som forudsætning for forsikringsaftalen. 

Min erfaring siger mig langt billigere "uprofessionelle" løsninger hurtigt kan blive dyre da de har mindre om ingen effekt-og du senere alligevel skal investere en den rigtige løsning for at få løst problemet en gang for alle. 

Send mig gerne en mail: flemson@live.dk så skal jeg formidle kontakt til en gammel kollega som kan give dig et uforpligtende tilbud på den absolut billigste professionelle løsning. 

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 21:08

Flemse

Hvordan løser låse og alarmer med at skaffe tråd starter,
billeder af de banditter der render ham på døren ?

Ps vi er medlem af sikkerhedsbranchen

http://www.mjvision.dk/nyheder/2012/01/09/mj-vision-medlem-af-sikkerhedsbranchen/

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:11

www.onecam.dk er et temlig godt system .... online baseret som optager i real tid .. og man kan følge med på internettet hvis man vil

ellers er der jo

www.dezari.dk hvis du hellere vil have dit eget system

Lars

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)