Hej Amino'er :) Jeg leder efter et job, og jeg håber der er nogle herinde der kan hjælpe. Jeg er skarp til grafisk arbejde og har massiv erfaring med det. Jeg har 12 års erfaring med Photoshop og har erfaring med alt slags grafisk arbejde - webdesign, reklamemateriale, bannere, tryksager (flyers, visitkort, emballage, skilte), logoer, tøj, osv. - der er stort set ikke noget jeg ikke har prøvet. Jeg er generelt kreativt anlagt og elsker at skabe noget fedt. Derudover har jeg erfaring med: - Online markedsføring
Det er grafisk arbejde der er min ekspertise så at sige, men det behøver ikke nødvendigvis være koncentreret grafisk arbejde, jeg har som sagt også erfaring med mange andre ting, og er næsten villig til at lave hvad som helst indenfor de ovenstående områder. Jeg har et fuldtidsjob nu indenfor en anden branche, men jeg vil ufatteligt gerne arbejde med noget af det ovenstående som jeg interesserer mig for. Hvis jeg har fanget din interesse, så vil jeg meget gerne høre fra dig! Jeg kan selvfølgelig stille mit fulde CV samt en masse materiale/referencer til rådighed. Jeg håber at høre fra dig. |
Du skal ikke forvente seriøse svar hvis du ikke med det samme linker til noget af det du har fremstillet.
Venlig hilsen,
Christian