Hvis hjemmesiden og seo er på plads, hvor stor forskel gør det så om man har 3 domæner forhold til f.eks. 6 domæner? Synes i det giver endnu højere rangeringer med flere domæner eller bliver hjemmesiden på samme rang?
Ser frem til at høre jeres meninger og antal domæner.
Lasse
På-hotel.dk Hoteller, kroer, feriecentre, campingpladser og vandrerhjem - Annonce o,-
Du får ikke bedre ranking af at have flere domæner, med mindre at de domæner har indgående links.
Du opnår måske nogen andre ting, at folk kan komme ind på din hjemmeside uanset om de skriver www.paa-hotel.dk, www.påhotel.dk osv, men rent ranking mæssigt er der ingen gevinst.
Din hjemmeside må kun svare på et domænenavn, hvis det svarer på mere end et domænenavn, så risikerer du med stor sandsynlighed at blive de-rangeret på søgemaskinerne pga. af duplicated content.
Hvis du har flere domæner tilknyttet, så skal du vælge dig et der er primært og redirecte de øvrige med 301 til den primære.
Jeg benytter også et primært domæne til hjemmesiden og resterende sider er 301 redirectet, så det er som det skal være. Er indforstået med at domæner hjælper brugeren til at kunne søge på flere ting og komme ind på siden, men det var rent rangering jeg tænkte på om det giver nogen effekt. Det kan jeg så forstå ingen forskel har. Tak for jeres brugbare feedback!
På-hotel.dk Hoteller, kroer, feriecentre, campingpladser og vandrerhjem - Annonce o,-
men det var rent rangering jeg tænkte på om det giver nogen effekt. Det kan jeg så forstå ingen forskel har. Tak for jeres brugbare feedback!
Det kan have betydning hvis du eventuelt køber et domænenavn, fx for et lukket hotel i Danmark som har en masse indgående links. Denne værdi kan du få lidt glæde af ved at redirecte til din hjemmeside.
Har overvejet tanken Laust, men er det helt lovligt i det lange træk og skulle man så sælge det efter 1 års tid igen når der ikke er så meget indgående traffik fra domænet eller hvorledes tænker du?
Har overvejet tanken Laust, men er det helt lovligt i det lange træk og skulle man så sælge det efter 1 års tid igen når der ikke er så meget indgående traffik fra domænet eller hvorledes tænker du?
det er lovligt men , det giver mest lav en side for sig selv og blog løs om en masse viden på den side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows