Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange domæner har du på din hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Mit spørgsmål lyder som overstående hvor mange domæner i benytter til jeres hjemmeside samt hvor stor forskel der er er på antal domæner?

Jeg benytter i dag 3 domæner til www.på-hotel.dk

Hvis hjemmesiden og seo er på plads, hvor stor forskel gør det så om man har 3 domæner forhold til f.eks. 6 domæner? Synes i det giver endnu højere rangeringer med flere domæner eller bliver hjemmesiden på samme rang?

Ser frem til at høre jeres meninger og antal domæner.

Lasse

På-hotel.dk Hoteller, kroer, feriecentre, campingpladser og vandrerhjem - Annonce o,-

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:04

Du får ikke bedre ranking af at have flere domæner, med mindre at de domæner har indgående links.

Du opnår måske nogen andre ting, at folk kan komme ind på din hjemmeside uanset om de skriver www.paa-hotel.dk, www.påhotel.dk osv, men rent ranking mæssigt er der ingen gevinst.

:: HDMI kabel ::

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:05
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Din hjemmeside må kun svare på et domænenavn, hvis det svarer på mere end et domænenavn, så risikerer du med stor sandsynlighed at blive de-rangeret på søgemaskinerne pga. af duplicated content.

Hvis du har flere domæner tilknyttet, så skal du vælge dig et der er primært og redirecte de øvrige med 301 til den primære.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:08

Har selv 3 til Tekanden.dk - de 2 andre laver en 301 over til Tekanden.dk 

Højere rangering: Næ, da det bare er 301.

Flere besøg: En smule, på grund af folks måde at stave på.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:20

jeg kan ikke finde duplikat problemer så det ser da meget godt ud http://www.copyscape.com/?q=http%3A%2F%2Fpaa-hotel.dk%2F

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 11. May 12
Skrevet kl. 13:29

Jeg benytter også et primært domæne til hjemmesiden og resterende sider er 301 redirectet, så det er som det skal være. Er indforstået med at domæner hjælper brugeren til at kunne søge på flere ting og komme ind på siden, men det var rent rangering jeg tænkte på om det giver nogen effekt. Det kan jeg så forstå ingen forskel har. Tak for jeres brugbare feedback!

På-hotel.dk Hoteller, kroer, feriecentre, campingpladser og vandrerhjem - Annonce o,-

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:35

Lasse:
men det var rent rangering jeg tænkte på om det giver nogen effekt. Det kan jeg så forstå ingen forskel har. Tak for jeres brugbare feedback!

Det kan have betydning hvis du eventuelt køber et domænenavn, fx for et lukket hotel i Danmark som har en masse indgående links. Denne værdi kan du få lidt glæde af ved at redirecte til din hjemmeside.

:: HDMI kabel ::

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:51

Jeg har et ~1 år gammelt domæne der laver 301 redirect til min tutorial website, som sidder med 1600+ indgående links fra 200+ domæner.

Har flere domæner der bare sidder og glor, men de skal ikke redirectes, da jeg har planer for dem indenfor kort fremtid.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 11. May 12
Skrevet kl. 14:59

Har overvejet tanken Laust, men er det helt lovligt i det lange træk og skulle man så sælge det efter 1 års tid igen når der ikke er så meget indgående traffik fra domænet eller hvorledes tænker du?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:42

Lasse:

Har overvejet tanken Laust, men er det helt lovligt i det lange træk og skulle man så sælge det efter 1 års tid igen når der ikke er så meget indgående traffik fra domænet eller hvorledes tænker du?

det er lovligt men , det giver mest lav en side for sig selv og blog løs om en masse viden på den side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)