Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil sælge pakker med indbo til flytning i egen bolig - jeres ideer?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jo det er nog rigtig at mange mangler penge. De pakker jeg skal tilbyde koster ret nog ingen formue. Gennem at samle produkter fra flere leverandører i en stor pakke kan totalprisen reduseres. Vi taler om pakker der vil koste fra 2500,- kr. og oppover til 5-6 000. dette er produkter man alligevel ma skaffe seg. men selvsagt forventer jeg ikke at alle skal kunde kjøbe disse pakker. Jeg tenker at der i første omgang skal laves en kampanje hvor vi skal give gode introduktionspriser m.m. Jeg tenker at vi kan lave en konkurrance om de beste ideer til en slik kampanje med fede premier.  Det er også rigtig som du siger at man må fokusere på en målgruppe og at nyskilde har lidt mere penge mellom henderne. En kampanje mod den målgruppe kanskje ikke hadde vært nogen dum ide.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om nyskilte er den bedste målgruppe. Godt nok har de måske flere penge imellem hænderne end de unge som flytter i hus for første gang, men til gengæld er det vel sjældent at man flytter fra hinanden uden at få noget som helst med. Så i de fleste situationer vil begge vel have enten tallerkener eller kopper eller andet som det nye gerne skulle passe sammen med, og selvom man sparer penge på at købe det hele som en pakke ville jeg da overveje at vælge det fra bare for ikke at skulle stå med aaaalt for mange kopper, eller bestik som ikke passer sammen. Ofte står man vel med et halvt køkken når man går fra hinanden, hun får måske tallerkener og kopper, og han beholder knive og gryder, eller hvordan man nu deler det, og det skal jo så i givet fald være muligt at fravælge ting fra pakkerne, så ikke man får en masse man allerede har.

En anden målgruppe kunne være proffessionelle som skal arbejde i Danmark. De ankommer med deres kuffert til en lejlighed firmaet stiller til rådighed, og her kunne man måske tilbyde firmaet en komplet pakke med alt det som behøves for at få startet en tilværelse op i Danmark. Så vil der også på sigt være god mulighed for også at tilbyde endnu flere ting, så som møbelpakker eller indretning.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)