|
Jeg har længe gået med tanken om en ekstra skærm til min Macbook air, men har hidtil ikke rigtigt kunne overskue at 'kaste mig ud i det'. Jeg se en anden aktiv debat her på Amino omkring det at have flere skærme - så jeg tænker jeg kan stille mine spørgsmål nu ;o). Jeg har 13'' Macbook Air, og nogle gange føler jeg at den er for lille (skærmen), hvis jeg laver nogle specielle ting. Kan jeg købe en skærm (18-22 tommer) og tilslutte min Macbook Air? Og hvordan fungerer det i det hele taget? Er det svært? Mvh, |
Casper Lorenzo Jensen:Jeg har længe gået med tanken om en ekstra skærm til min Macbook air, men har hidtil ikke rigtigt kunne overskue at 'kaste mig ud i det'. Jeg se en anden aktiv debat her på Amino omkring det at have flere skærme - så jeg tænker jeg kan stille mine spørgsmål nu ;o).
Jeg har 13'' Macbook Air, og nogle gange føler jeg at den er for lille (skærmen), hvis jeg laver nogle specielle ting. Kan jeg købe en skærm (18-22 tommer) og tilslutte min Macbook Air?
Og hvordan fungerer det i det hele taget? Er det svært?
Mvh,
Casper Jensen.
Hej Casper,
Du kan købe hvilken som helst skærm til din mac, det eneste du skal have er en DVI/VGA/HDMI til mini Display port adapter (koster 219kr tror jeg).
Du slår så skærmen til mac'en - og det vil bare virke derud af! :)
Bliv gratis medlem