Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ekstra skærm til Macbook Air?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe gået med tanken om en ekstra skærm til min Macbook air, men har hidtil ikke rigtigt kunne overskue at 'kaste mig ud i det'. Jeg se en anden aktiv debat her på Amino omkring det at have flere skærme - så jeg tænker jeg kan stille mine spørgsmål nu ;o).

Jeg har 13'' Macbook Air, og nogle gange føler jeg at den er for lille (skærmen), hvis jeg laver nogle specielle ting. Kan jeg købe en skærm (18-22 tommer) og tilslutte min Macbook Air?

Og hvordan fungerer det i det hele taget? Er det svært?

Mvh,
Casper Jensen. 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Lorenzo Jensen:

Jeg har længe gået med tanken om en ekstra skærm til min Macbook air, men har hidtil ikke rigtigt kunne overskue at 'kaste mig ud i det'. Jeg se en anden aktiv debat her på Amino omkring det at have flere skærme - så jeg tænker jeg kan stille mine spørgsmål nu ;o).

Jeg har 13'' Macbook Air, og nogle gange føler jeg at den er for lille (skærmen), hvis jeg laver nogle specielle ting. Kan jeg købe en skærm (18-22 tommer) og tilslutte min Macbook Air?

Og hvordan fungerer det i det hele taget? Er det svært?

Mvh,
Casper Jensen. 

Hej Casper,

Du kan købe hvilken som helst skærm til din mac, det eneste du skal have er en DVI/VGA/HDMI til mini Display port adapter (koster 219kr tror jeg).

Du slår så skærmen til mac'en - og det vil bare virke derud af! :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)