Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaringer med Zpanel, Kloxo eller ECHP?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen her på Amino der har erfaring med nogen af de ovenstående nævnte systemer?

Her tænker jeg på sikkerhed, stabilitet og ressourceforbrug (kørsel på en VPS/Cloud f.eks.)?
 

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du taget et kig på ISPManager?

//

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker Lucas, jeg tjekker det lige ud - kunne godt være en løsning.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Jeg er endda udvikler på et af dem.

Nu er det desværre således, at kaster du dig ud i at administrere din egen VPS med ovenstående, eller lignende, så er sikkerheden afhængig af hele dit setup - og ikke bare hvilket kontrolpanel du har.

Og det gør sig også gældende med stabilitet og resurser. Så ... hvad er det du skal bruge det til? Og har du nogle særlige krav.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sikret min VPS mod angreb.

Jeg skal blot bruge det til at styre et antal domæner (web, mailkonti etc.) med på egen VPS server. Der er ikke tale om webhost hvor andre får/skal adgang til et kontrolpanel eller hvor man skal kunne styre abb. eller lign.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville passe på med at lave et stort shared hosting setup med Kloxo - i hvert fald uden at gå gennem APIen - men det du beskriver, det ville jeg bruge Kloxo til.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Von Vorre:
Jeg har sikret min VPS mod angreb.

Nogen ville måske tage det dér som en udfordring ;-)

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Nogen ville måske tage det dér som en udfordring ;-)


Ha ha ha ja, okay - lad os sige den ikke står piv åben så da... Stick out tongue 

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu testet, og det blev Zpanel - det virker helt efter hensigten.

Kan varmt anbefales af andre der ønsker light kontrolpanel - http://www.zpanelcp.com/ 

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)