Er der nogen her på Amino der har erfaring med nogen af de ovenstående nævnte systemer? |
Har du taget et kig på ISPManager?
//
Er der nogen her på Amino der har erfaring med nogen af de ovenstående nævnte systemer? |
Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.
Har du taget et kig på ISPManager? // |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Takker Lucas, jeg tjekker det lige ud - kunne godt være en løsning. |
Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.
Ja. Jeg er endda udvikler på et af dem. Nu er det desværre således, at kaster du dig ud i at administrere din egen VPS med ovenstående, eller lignende, så er sikkerheden afhængig af hele dit setup - og ikke bare hvilket kontrolpanel du har. Og det gør sig også gældende med stabilitet og resurser. Så ... hvad er det du skal bruge det til? Og har du nogle særlige krav. |
Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.
Jeg har sikret min VPS mod angreb. Jeg skal blot bruge det til at styre et antal domæner (web, mailkonti etc.) med på egen VPS server. Der er ikke tale om webhost hvor andre får/skal adgang til et kontrolpanel eller hvor man skal kunne styre abb. eller lign. |
Jeg ville passe på med at lave et stort shared hosting setup med Kloxo - i hvert fald uden at gå gennem APIen - men det du beskriver, det ville jeg bruge Kloxo til. |
Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.
Nogen ville måske tage det dér som en udfordring ;-) |
Ha ha ha ja, okay - lad os sige den ikke står piv åben så da... ![]() |
Har nu testet, og det blev Zpanel - det virker helt efter hensigten. |