Jeg kan huske at have læst et sted herinde omkring hvad der er lovligt at sende ud til virksomheder, uden en foregående aftale - men det er pi**e svært at søge på et ord som mail og finde lige præcis den tråd jeg læste dengang Jeg vil derfor høre om der er nogen, der kan ridse reglerne op for hvad der er lovligt, at sende til firmaer? Emails? faxer? breve? Det jeg skal sende ud, er en forespørgsel om de skulle være interesseret, i at være forhandlere af en nye serie af kontormøbler her i Danmark - som jeg inden for få måneder meget gerne skulle have eksklusiv aftale på (vi ses til furniturefair, hvis i kommer inden længe vil jeg også smide et par gode tilbud ud til aminoer der skulle have plads besvær til mapper, cd''er og løse ark. (don''t we all) mvh Janus J Lindau |
Ja, det har været debateret så sent som idag. se evt. her hvordet står beskrevet i markedsføringsloven http://www.retsinfo.dk/_LINK_0/0&ACCN/A20040045130 §6. Og du godt rette henvendelse pr. e-amil, fax og brev unden samtykke fra modtager.