Vi har en hjemmeside hvor vi er godt tilfredse med designet. Vi vil dog gerne have fjernet flash fra den og lavet den hhv. ipadog iPhone (template) venlig.
Derudover vil vi gerne have ordnet nogle småting. Hjmmesiden et laveti typo3. Vi vil gerne have lavet det hurtigt.
Skal jeg til typo3 firma og betale flere tusinde kroner for det?- eller er det muligt at klare opgaven på en anden måde? Jeg kan jo ikke selv gøre det.
Jeg kan sagtens hjælpe dig, og det behøver ikke at koste flere tusinde. Den billigste løsning vil nok være at lave et separat stylesheet til iphone/ipad. Det klarer normalt de fleste problemstillinger ift mobile enheder.
Normalt er en JQuery Mobile løsning et godt og billigt alternativ til en mobilversion af en eksisterende hjemmesideløsning. I dit tilfælde er jeg dog i tvivl, da alt indholdet i "hovedområdet" ser ud til at blive kaldt via ajax, og i et modul som måske kan være udfordrende at få vist på en mobiltelefon.
Det første jeg vil anbefale dig at få gjort er dog at få jeres TYPO3 installation opgraderet fra 4.2.x til 4.5.x. Læs evt. mere her.
Jeg vil gerne kigge på din installation, for derefter at komme med forslag til bedste (og billigste) fremgangsmåde efter min overbevisning. Du er velkommen til at sende login til TYPO3 installationen til ha snabela confero.dk hvis du ønsker jeg skal kigge på det.
Hvis du ikke har fundet en løsning endnu er du også velkommen til at kontakte mig så kan vi lige snakke sammen omkring opgaven og de udfordringer kan støde på.