Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælpe efterskole med omprogrammering af typo3 - især til ipad og iphone

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi har en hjemmeside hvor vi er godt tilfredse med designet. Vi vil dog gerne have fjernet flash fra den og lavet den hhv. ipad og iPhone (template) venlig.

Derudover vil vi gerne have ordnet nogle småting. Hjmmesiden et lavet i typo3. Vi vil gerne have lavet det hurtigt.

Er der nogen her der vil hjælpe os med opgaven

mvh søren maagaard

www.halvorsminde.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:12

Du skal lave et responsiv web design. Held og lykke med det Big Smile

Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:25

Tak. :-) Men hvordan får jeg noget hjælp til det?

Skal jeg til typo3 firma og betale flere tusinde kroner for det?- eller er det muligt at klare opgaven på en anden måde? Jeg kan jo ikke selv gøre det.

Mvh en ganske almindelig efterskolelærer Big Smile

Fra Slagelse
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 16
Fra  Weborama Skrevet kl. 09:19

Hej Søren

Jeg kan sagtens hjælpe dig, og det behøver ikke at koste flere tusinde.
Den billigste løsning vil nok være at lave et separat stylesheet til iphone/ipad. Det klarer normalt de fleste problemstillinger ift mobile enheder.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 10:04

Hej Søren

Normalt er en JQuery Mobile løsning et godt og billigt alternativ til en mobilversion af en eksisterende hjemmesideløsning. I dit tilfælde er jeg dog i tvivl, da alt indholdet i "hovedområdet" ser ud til at blive kaldt via ajax, og i et modul som måske kan være udfordrende at få vist på en mobiltelefon.

Det første jeg vil anbefale dig at få gjort er dog at få jeres TYPO3 installation opgraderet fra 4.2.x til 4.5.x. Læs evt. mere her. Smile

Jeg vil gerne kigge på din installation, for derefter at komme med forslag til bedste (og billigste) fremgangsmåde efter min overbevisning. Du er velkommen til at sende login til TYPO3 installationen til ha snabela confero.dk hvis du ønsker jeg skal kigge på det.

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 13:25

Hej Søren,

Hvis du ikke har fundet en løsning endnu er du også velkommen til at kontakte mig så kan vi lige snakke sammen omkring opgaven og de udfordringer kan støde på.

Mvh

Ivan

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)