Tak for svar - har endnu ikke modtaget tilbud fra dem....vi må se, hvor dyrt det bliver - men ihvertfald rart at der ikke er noget negativt at sige om dem, mvh Smille
Jeg har undersøgt hvad de ca. skulle have for at designe og programmere en shopløsning til os. Det ville blive omkring 500.000 eks. moms - host host... så jeg takkede pænt for samtalen og sagde farvel :·) Det kan da godt være de har en del af de store kunder og satser mere på dem :·)
Hvis Creuna er for stor en udskrivning og du har "råd" til at vente 3 måneder, så kan du blive skrevet op på min FIFU venteliste, hvis du er interesseret.
Jeg er for øjeblikket i gang med at planlægge etableringen af en fast gruppe af virksomheder, der allerede nu har en større omsætning og som har brug for sparring for at forøge fortjenesten. Jeg forventer, at vi kommer til at mødes 4 gange om året hvor vi så bruger en hel dag på at snakke forretningsudvikling. Gruppen vil blive på højest 8-10 virksomheder, så hvis du er interesseret i denne model, så må du lige give mig et praj. Alternativt tilmelde dig til mit nyhedsbrev, hvor jeg nok skal skrive mere, når jeg har alle data på plads. Venlig hilsen, Christian
Relation House har kompetencer til at løse din opgave professionelt og til meget lave timepriser, da vi får lavet store dele af arbejdet i udlandet.
Vi er to danske projektledere, som har professionel erfaring fra større internet projekter. Vi fokuserer på konceptudvikling og den økonomiske forretningsudvikling.