Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg mangler en god til at redigere strip videoer og mangler meget lidt der evt. tages af en anden

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg søger især en der kan redigere nogle videoer , jeg har liggende

nogle af dem skal snakkes over da de skal bruges som undervisning videoer

der er mere end 2 timers video der skal deles op i 20 små dele af 2-3 minutters varighed  så noget skal afkortes af har jeg tænkt mig

de skal alle ,kopieret med mit logo over stripdanmark og stripper navn mit skal stå der navn Mik også på

pris er ikke fast sat men tit er kvalitet og pris i sammenhæng , men søger et godt tilbud så kan får videoer på min side

det stripper videoer som skal bruges på min profil og til undervisning delen på stripdanmark.dk

enkel optagelse mangler der , men enten tilbud det tages eller jeg lader en tage det en ven og du redigerer videoerne alle samme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:14

Jeg smider dig en pm :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:44

tak men jeg har endnu ikke fået en PM  fra dig af

vis den som tog ekstra film ud over de timer jeg har er det bedste du bor i københavn og jeg skal måske oveni forklare alle delene hvornår de skal deles men afsnit ligger meget naturlige så det er ikke så svært at finde ud ad det , jeg skriver sekunderne på hvornår de skal skæres

skal det nok forgå i københavn har et par steder hvor det kan lade sige gøre i københavn og der er pole stang

musik rettighederne der er ikke vilde problemer det meste er let at tilskære

jeg kan ikke finde ud ad sende de største film per mail , men har overført det hele til min computer nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)