Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla, Wordpress eller noget helt tredje?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Halal-københavn.dk Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg vil ganske enkelt hører hvilken af one-click installationerne der er bedst? eller hvilke af dem i bedst kan anbefale?

På forhånd tak :) 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 13:18

Wordpress er utrolig simpelt og nemt at komme i gang med. Joomla er ikke meget sværere, men jeg ville vælge wordpress.

Fra København
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Fra  Bokseudstyr.dk Skrevet kl. 13:29

Wordpress er lidt nemmere for begyndere - det er i hvert fald min erfaring :) Joomla kræver lige lidt mere HTML indsigt.

Køb boksehandsker til Danmarks billigste priser - Leverandør af bokseudstyr til bokseklubber og private!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31

Hej min ven!

- Jeg er selv kæmpe Wordpress-fan og jeg synes helt klart at brugervenligheden gør forskellen for mig. Men samtidig kan du sagtens finde folk som hælder til mere til en anden platform.

Mit forslag er at du prøver dem begge an og ser an hvad du er til.

Ha' en super dag! 

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 13:37

Hejsa,

Jeg er selv stor fortaler for WordPress. Det er et afsindigt brugervenligt system, der kan benyttes af enhver, uanset deres IT-indsigt. Selve systemet belaster ikke serveren og nedsætter derfor heller ikke din hjemmesides loadhastighed. Der findes ligeledes en lang række flotte temaer til WordPress, ligesom der også findes uendelige udvidelsesmuligheder :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)