Hej Søger en hjemmeside, i stil med lemu.dk - Hvor man ligesom har nogle hovedkategorier i menuen og når du så er valgt ind på f.eks "STÅL" så kommer der en f.eks sidemenu med underpunkter til, der skal også være mulighed for at lave et partner login til diverse kunder, hvor de kan login og se deres rabatsats, hvad vi har på lager og forskellige ting. Dette skal selvfølgelig være individuelt for de forskellige kunder vi har. Det skal være et website hvor det er forholdvist nemt at tilføje tekst, billeder, nyheder m.m. - uden at have den 'store' viden inden for IT/web. Har I et godt forslag til rimelige penge? Venlig hilsen
|
Hejsa,
Det kan du tro jeg har :)
Hvis jeg skulle bygge denne "portal", så ville jeg gøre det med 2 primære byggesten - nemlig Joomla & det webbaserede CRM System Info@Hand som er en kommerciel version af SugarCRM.
Joomla CMS kender du måske i forvejen, men humlen er at der er tale om et CMS så du kan bygge hele info/hyheds/produkt-delen i dette, på samme måde som man altid gør.
Info@hand er som nævnt en kommerciel version af SugarCRM, hvor ét af nøglepunkterne netop er håndtering af en "forhandler-portal", som tilbydes vist gennem Joomla CMS. Der er derfor naturligvis single sign-on etc og derudover den mulighed du beskriver, for at kunne styre forkellige forhandleres informationer, priser etc. Se mere info on det på http://www.1crm.com/
Hvis i allerede har et eksisterende system, hvori alle jeres produkter er oprettet og disse samt lagerstaus skal hentes fra, så skal man naturligvis kigge på mulighederne for at binde dem sammen. Om og i så fald hvordan det gøres, vil afhænge af hvilket systemet i måtte have i forvejen - om noget :)