Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyetableret hjemmeside med boliginteriør søger konstruktiv kritik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 22
Fra  MyNordicHome.dk Skrevet kl. 06:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er 2 ildsjæle fra det nordvestjyske som har åbnet en ny webshop med boligindretning.
Vi har lagt mange ressourcer på udvikling af hjemmeside og alt der hører til.
Vi har fået designet egne postkort, breve, indpakningspapir m.m. Alt for at give kunden den bedste oplevelse, og et helhedindtryk af hvem vi er. 

Vi vil gerne i denne sammenhæng spørge om der er nogen som vil give konstruktiv kritik om hjemmesiden :)

Jeg vil gerne hvis i kunne kommentere på følgende punkter:

-Brugervenlighed

-Loadingtid

-Generelt billeder/grafik osv.

Jeg håber at i finder de løse ender, da jeg ikke selv er tilfreds med hjemmesiden endnu :)

God Weekend til alle Aminoer

Mvh Tomas Larsson

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tomas,

Flot hjemmeside med gode billeder.

Bannerrotator på forsiden kører for hurtigt. Når man jeg går ind under produkter, er siden MEGET lang tid om at få vist varerne. Derudover bør man kunne nøjes med at klikke på billedet af produktet for at komme ind på produktbeskrivelsen. Som det er nu skal man vente til der kommer det orange felt og så sigte efter teksten for at kunne komme ind på produktet.

Derudover bør du have Telefonnr. og CVR nummer på forsiden og alle andre sider. Det gør siden mere troværdig.

Mvh.

Michael Boenstedt

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 33
Fra  BEEWEB Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Først og fremmest held og lykke med dit projekt! Ser rigtig interessant ud :)
Jeg har lige taget et hurtigt kig og har følgende til siden:

1. Der er forholdsvis meget "spildeplads" i toppen og ned til banner og produkter.
2. For mig er det en smule forvirrende at menuen er på 2 linjer. Det er okay er lave menu på 2 linjer, men så skal den splittes bedre op.
3. For at prøve at gøre din konvertering bedre, ville jeg gøre din indkøbskurv mere tydelig. Det samme gælder din købsknap/læg i kurv på din produkt side
4. Din produkt oversigt ekstrem langsom
5. Jeg ville personligt lave din roll over effekt (orange) en smule transparent, så man stadig ser produktet. Og så ville jeg måske lave underline på produkt titlen når man føre musen henover for at vise det er et link?

Og så mangler du bl.a. at optimere din sidetitler og sidebeskrivelser for søgemaskinerne.
God fornøjelse :)


Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Tomas,

Fedt at du dagen efter stiller de "iforhold til mig" rigtige spørgsmål :)

1. Billederne er generelt for store, og de fylder for meget.

Jeg ville nemt kunne barbere 3-40% af hvor meget de fylder, ved at ændre lidt på indstillingerne inde på photoshop - Uden at det går udover kvaliteten - Som forresten er ret god lige nu! :) Det vil sige: De er ret fede nu, de fylder dog 3-4-50% for meget. En yderligere mulighed du har for at komprimere dem en smule kunne være at gøre dem 15-20% mindre også? :)

2. Jeg tilslutter mig det meste af det Beeweb skriver ellers.

For meget spildplads. Køb/læg i kurv knap for utydelig osv.

3. Jeg synes dog modsat beeweb at det er en ret fed løsning i har fundet med den orange mouse-over. Dog burde hele den orange boks være en knap - Og ikke kun teksten der kommer frem! :)

4. Kan være at du skal overveje at finde et andet sted at hoste din hjemmeside? :) Loadtid mm. er pææænt vigtigt iforhold til seo, når du kommer så langt. Det er en ting som Google kigger på, når de vurderer din hjemmeside!

- Held og lykke med det hele :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

forsidens billedet fylder alt for meget mere end hele skærm før kan se der er vare på siden

øverste meget tomt og neden under kæmpe billedet

få indhold øverst og lav billedet mindre så kan man overskue siden lettere og se hvad du handler med

dette her http://mynordichome.dk/produkter/ burde være forsiden så bemærker man det er en webshop en del hurtigere der er også det store billedet der fylder hele skærm få det lavet mindre

få cvr nummer i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed

få på kontaktsiden lavet en kontaktformular derved lettere at kontakte jer.

få på siden de social medier google plus og facebook og twitter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Strib
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 22
Fra  NonsensMedia Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, først og fremmest, super fed webshop, i rammer sømmet på hovedet i forhold til jeres målgruppe, og jeg elsker det.

De ting der kan være lidt træls er som de andre skriver at produktsiden loader langsomt, og det er der en god grund til ;) Den henter de store billeder og skalerer dem ned, i stedet for at oprette et nyt lille billede som thumbnail, det skal i have en til at kigge på straks, for det ødelægger siden.

Så er der en lille ting som jeg tænkt over, og det er når man hover' et produkt, så skal man klikke på selve teksten, og kan ikke nøjes med at bare trykke et sted på den orange firkant, det tager også kun et minut at løse, så det burde i også kigge på. 

Bortset fra det, super fedt altså. God vind med det,

Mvh, Niclas Lund

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)