Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til fragt i DK

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. Jeg undskylder på forhånd hvis tråden er postet under en forkert sektion!

Jeg er i slutfasen af min produktion af tøj som i første omgang skal sælges her i Dk, men jeg er egentlig kommet meget i tvivl mht. fragt osv.

Det er primært kasketter jeg sælger, og jeg vil egentlig gerne høre hvilke løsninger der kan være på dette? Jeg tænker noget i retning af fremstilling af enten en papkasse løsning til at sende produktet i, men jeg tænker også at det vil være relativt dyrt, når der blot er tale om kasketter?

Jeg vil meget gerne have forslag til løsninger, og måske endda tilbud? Da jeg ikke umiddelbart har megen forstand på området selv.

På forhånd tak.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:38

Hej.

Hvis du ikke modtager et genialt svar her, så tag dit produkt med ned til postdanmark eller ring til DHL og spørg om mulighederne. Jeg er sikker på, at du kan finde fornuftige emballage og fragtmuligheder.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 12:49

Hej

En papkasse er nok at foretrække for langt de fleste virksomheder, da de jo er meget nemmere at stable på lageret end hvis du vælger at pakke det i poser

der findes mange der laver pap kasser til fornuftige priser, tit er det tykkelsen på pappet der afgør prisen, men nu vejer en kasket jo ikke 20 Kg, så pappet skal jo ikke være særligt tykt,

spare løsningen er jo at allirere sig med den lokale købmand og få hans gamle papkasser, som han normalt betaler for at komme af med

Lars

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 17:10

Mener du forsendelse af en enkelt kasket indenfor DK?

Umiddelbart lyder det dyrt hvis det er en æske for så bliver det vel pakkepost?

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 20. Jun 12
Skrevet kl. 17:12

Undskylder den dårlige formulering!

Jeg mener 100 stks der sendes enkeltvis til forskellige adresser i DK :)

Og ja, det var netop det jeg tækte, men jeg kan ikke rigtigt se andre måder at få det gjort på?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:17

Hej.

En Kasket kan vel foldes sammen og sendes i en Prøvepose. Så kan det gøres til 25kr hvis den vejer under 250g.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Jun 12
Skrevet kl. 17:19

Nu spørg jeg måske dumt, men hvor kan prøveposer købes? 

Fra Haderup
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 44
Fra  Cottonquality.dk Skrevet kl. 17:20

Prøv at kontakte boblekonvolut.dk herinde på Amnio

www.cottonquality.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:33

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 101
Fra  BIG Sportspræmier Skrevet kl. 15:50

Hej,

Prøv lige at gå ud og put en kasket i postkassen, det er næsten umuligt.

Og samtidig har du ikke nogen garanti for at varen kommer frem, da kunden ikke skal kviterer

Og jeg tror ikke du får særlig glade kunder, hvis de modtager en kasket der har været gennem postDK masineri i en kuvert.

Så jeg ville sende i papkasse, og du kan få nogen fornuftige rater hos TNT eller DPD. Fordelen ved at sende som pakke, er at du kan yde den extra service til dine kunder, at oplyse om at varen er på vej og hvilket trackingnummer pakken har, så de kan følge den på nettet (det får BIG meget ros for hos kunderne)

BIG Sportspræmier. Når kvalitet og service skal gå op i en højere enhed

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)