Hej Jeg er kommet ud for at min AdSense konto er blevet deaktiveret på baggrund af suspekte klik på annoncer og har i den forbindelse et par spørgsmål. Har du prøvet det samme og hvordan og hvor lang tid gik der før din konto eventuelt blev åbnet igen? Det skal siges at jeg har indsendt en appel. Jeg skal gerne indrømme at jeg har klikket på nogle annoncer selv, dette mest for at teste om det fungerede korrekt. Det har ikke drejet sig om nævneværdig mange, men indrømmer det gerne. Jeg har derfor også skrevet til AdSense teamet at det vil være helt iorden og på sin plads, hvis de derigennem optjente penge bliver returneret til de pågældende annoncører. Dog har det alligevel betyder overfor Google, at det har været nok til at kontoen blev deaktiveret. Er der nogen herinde der ved om der er andre fremgangsmåder til at få ens konto genåbnet ud over den omtalte appel? Har netop oprettet en AdSense side omkring billedbehandling hvor der skulle bruges AdSense annoncer på, så det kommer desværre på et lidt træls tidspunkt. Samtidig har jeg brugt dem i en nu kort periode på min hovedside, hvor jeg dog dags dato har fjernet dem igen. Fik i mandags en mail fra Google AdSense teamet med en 3 dages advarsel om at fjerne annoncen på et indlæg, der henviste til en erotisk dropshipper - det var ikke tilladt og indlægget er blevet slettet straks efter. Det lyder dog ikke til at være grunden til deaktiveringen, selvom den mail lagde op til det samme. Hmm, men alt i alt, så er jeg interesseret i at høre om andre har oplevet at få deres konto hos AdSense deaktiveret og om, eller hvor længe der gik før den blev aktiveret igen? Det ville være rigtig lækkert igen at kunne benytte dem. |
Ud fra hvad jeg tidligere har læst, så er du på Herrens Mark, så snart du bare et par gange har klikket på dine egne Adsense-annoncer, og jeg tør næsten vædde på, at du ikke får svar fra "Adsense-teamet" (Læs:You fucked up, and they don't give a shit!)