Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første ansættelse - Hvordan betaler jeg løn??

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

JesperMoeller:

Hej Cookie.

Hvordan definere du honorarlønnet? Mener du provision? En hver ansat, der har direkte forbindelse til din virksomhed skal som udgangspunkt forsikres! 

Du kan lige så godt for en tagsten i hoved ved 2 dages ansættelse, som ved en 10-årig anciennitet. Jeg ved der er 2 former for sandsynlighed, men udgangspunktet for forsikringen er ens.

De fleste forsikringsselskaber udregner så vidt jeg ved præmien ud fra antal gennemsnitlige beskæftigede i din virksomhed. Du skal derfor ikke tegne for hver enkelt.

Næh - honorarlønnet - som ex en extern der skriver et manuskript for os - am pligtig B-skat honorar - Jeg tror bestemt ikke han skal forsikres men så er der jo let - (vi laver ex spillefilm) en person som er ansat i 4 dage som et eller andet - lad os kalde ham runner - han kan jo sagtens få en tagsten i hovedet - 

Normalt tegner man en samlet forsikring på en film og det omfatter ansvarsforsikring for folk, men hvis det nu var uden for en film periode, at man havde en klipper ide i 4 dage - Hm jeg må hellere høre et almindeligt forsikringsselskab om hvordan man forsikrer 4 dage, ville jo være en kedelig en hvis det så koster et års forsikring, og lidt svært at tro man kan forsikre et år for f.eks 800 kr og 4 dage så for 8 kroner Stick out tongue

Jeg har spurgt mit forsikringsselskab via email, og skal komme tilbage hvis der kommer klart svar på hvad 1 mand i 4 dage mon koster

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København K
Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 112
Fra  Visma DataLøn A/S Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)