Vi er et firma i opstarts fasen, bestående af en designer/produkt udvikler, og mig selv som marketing og kommunikations chef. Vi har opfundet et nyt monteringssystem til cykelstyret som gør det nemt og bekvemt at havde adgang til sine ejendele under cykelturen, med stort fokus på design. Vi søger nu endnu en designer der kunne tænke sig at indgå i et partnerskab og være med til at starte virksomheden op fra bunden. Din primær opgave bliver at designe og udvikle forskellige slags cykeltasker til det nye monteringssystem. (Tasker der rent design mæssigt adskiller sig fra de allerede eksisterende brands). Derudover vil du også have stor indflydelse på virksomheden som helhed. Vi forventer at - Du bor eller har din daglige gang i København. - Er ambitiøs. - Social anlagt. - Med en relevant baggrund inden for design. - Og at du tror på ideen og konceptet. Vi glæder os til at hører fra dig, eller hvis du kender en som kender en (osv, du ved) . Venlig hilsen Jacob og Jonas |
Stadig interesseret,
Jeg er en rigtig god designer, jeg har været med til at køre 2 brand op i design, og jeg ved hvordan produktet skal beskrives når det skal produceres både i Dk, Østen og EU. Jeg vil stadig gerne designe taskerne og være med. Men jeg bor i Horsens.
Jeg er også god til at indkøbe og sælge, hvis I forandre mening om at man godt kan ses lidt sjældnere, evt 1 gang i ugen, så skriv til mig.
ltltogo@gmail.com
Venlig hilsen
Lisbeth