Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du kunne udvikle cykeltasker i hig-end designs?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 25
Fra  VeloMount Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et firma i opstarts fasen, bestående af en designer/produkt udvikler, og mig selv som marketing og kommunikations chef. Vi har opfundet et nyt monteringssystem til cykelstyret som gør det nemt og bekvemt at havde adgang til sine ejendele under cykelturen, med stort fokus på design. 

Vi søger nu endnu en designer der kunne tænke sig at indgå i et partnerskab og være med til at starte virksomheden op fra bunden. Din primær opgave bliver at designe og udvikle forskellige slags cykeltasker til det nye monteringssystem. (Tasker der rent design mæssigt adskiller sig fra de allerede eksisterende brands).

Derudover vil du også have stor indflydelse på virksomheden som helhed.

Vi forventer at 

- Du bor eller har din daglige gang i København.

- Er ambitiøs.

- Social anlagt.

- Med en relevant baggrund inden for design.

- Og at du tror på ideen og konceptet.

Vi glæder os til at hører fra dig, eller hvis du kender en som kender en (osv, du ved) .

Venlig hilsen

Jacob og Jonas

Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 08:59

Stadig interesseret,

Jeg er en rigtig god designer, jeg har været med til at køre 2 brand op i design, og jeg ved hvordan produktet skal beskrives når det skal produceres både i Dk, Østen og EU. Jeg vil stadig gerne designe taskerne og være med. Men jeg bor i Horsens.

Jeg er også god til at indkøbe og sælge, hvis I forandre mening om at man godt kan ses lidt sjældnere, evt 1 gang i ugen, så skriv til mig.

ltltogo@gmail.com

Venlig hilsen

Lisbeth

Fra KBH
Tilmeldt 8. May 12
Fra  VeloMount Skrevet kl. 18:02

Hej Lisbeth

Jeg har sendt dig en mail. 

Håber at høre fra dig, så vi kan snakke lidt om hvad du søger og hvad vi kan tilbyde dig.

VH Jacob Kingo Jensen

Fra KBH
Tilmeldt 8. May 12
Fra  VeloMount Skrevet kl. 10:17

Er du "in or out"? Big Smile

Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 11:53

"in" Skriver på mail :-)

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 10:43

Hej Jacob, lyder spændende - jeg har min daglige gang i KBh og har et lille kontor inde i byen - jeg er uddannet produktudvikler og har udviklet mange emner over tiden.

skulle i have lyst til en snak så er jeg til at træffe på : projects@visual-id.dk

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)