Hej Amino'er, Hvis jeg har to webshops på to forskellige url'er - skal jeg så have to aftaler med Nets? På forhånd tak. // Nkara |
Ja - det skal du.
Ja - det skal du. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Øv! Er det så hos eks quickpay at man kan have flere aftaler "under et tag"? |
Det kommer an på om det er det er samme type varer du sælger. Hvis det er det kan du godt få en dispensation til at få en ekstra URL tilføjet.
Simon Falentin Olesen |
se evt. http://quickpay.dk/faq/more-shops/ vh thomas jensen |
Hey. Epay kan du også bruge til at samle 2 webshops under samme tag. Hvis du har lyst kan jeg hjælpe dig igang med epay og få det sat op på din webshop for dig også. Du skal være velkommen til at kontakte mig på min email support@eudesign.dk eller skrive en PM. Mvh. Jesper Krogfelt |
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.
Mange tak for svar, omend et andet svar kunne have været dejligt :) @ Jesper: Tak for tilbuddet, men vi er allerede i gang med 1 quickpay løsning, og er rigtig godt tilfredse med dem. Nu tænker vi bare på at udvidde. Rigtig god weekend til alle. |